تقویم آموزشی مهر ماه دانشگاه خوارزمی اعلام شد

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه از ۱۵ شهریورماه انتخاب واحد دانشجویان آغاز می‌شود، گفت: تقویم آموزشی نیم‌سال تحصیلی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این دانشگاه از ۱۵ تا ۱۸ شهریور ماه و متاخرین از ۱۹ تا ۲۰ شهریورماه انجام خواهد شد.


معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه از 15 شهریورماه انتخاب واحد دانشجویان آغاز می‌شود، گفت: تقویم آموزشی نیم‌سال تحصیلی سال 1400-1399 این دانشگاه از 15 تا 18 شهریور ماه و متاخرین از 19 تا
20 شهریورماه انجام خواهد شد. محمدحسین عبداللهی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آغاز انتخاب واحد‌‌ دانشجویان از نیمه شهریورماه،‌گفت: شروع کلاس‌های این دانشگاه از ۲۲ شهریور ماه سال جاری آغاز می‌شود. زمان حذف و اضافه دروس مقطع کارشناسی از ۲۹ شهریور تا ۲ مهرماه خواهد بود.همچنین حذف اضطراری تک‌درس مقطع کارشناسی در زمان‌بندی ۸ تا ۱۲ آذر ماه است.
 پیش‌ ثبت‌نام نیم‌سال بعدی این دانشگاه  ۲۰ تا ۲۶ آذرماه انجام خواهد شد
وی افزود:پیش‌ ثبت‌نام نیم‌سال بعدی این دانشگاه صرفا برای دانشکده‌هایی که نیاز به پیش ثبت‌نام دارند، از ۲۰ تا ۲۶ آذرماه انجام خواهد شد که ارزشیابی این نیم‌سال تحصیلی هم از ۲۲ آذر تا
 ۱۰ دی ماه انجام می‌شود.
 امتحانات دانشجویان از ۱۵ تا ۲۲ دی ماه انجام می‌شود
عبداللهی تصریح کرد: پایان کلاس‌های تحصیلی نیم‌سال اول تحصیلی ۱۰ دی ماه خواهد بود و امتحانات دانشجویان از ۱۵ تا ۲۲ دی ماه انجام می‌شود.این در حالی است که آخرین مهلت دفاع از پایان‌نامه و رساله دانشجویان ۳۰ بهمن سال جاری است.