یورگن لوکادیا زیر ذره بین فرشاد پیوس

یورگن لوکادیا که جزو صاحب نام‌ترین بازیکنانی است که با سابقه حضور در تیم‌های مطرح آیندهوون، بوخوم و برایتون از سه لیگ معتبر فوتبال دنیا، پا به لیگ برتر ایران گذاشته است، پیش از بازی با فولاد خوزستان قرارداد خود را با پرسپولیسی ها نهایی کرد و به تهران آمد اما به دلیل ناآمادگی و ناهماهنگی جایی در لیست پرسپولیس نیز نداشت. با این حال یحیی گل محمدی در تصمیمی جالب از این بازیکن برابر آلومینیوم در ترکیب اصلی سود برد تا شوک بزرگی هم به حریف و هم به دیگر مهاجمان تیمش بدهد

یورگن لوکادیا زیر ذره بین فرشاد پیوس

 


 


یورگن لوکادیا که جزو صاحب نام‌ترین بازیکنانی است که با سابقه حضور در تیم‌های مطرح آیندهوون، بوخوم و برایتون از سه لیگ معتبر فوتبال دنیا، پا به لیگ برتر ایران گذاشته است، پیش از بازی با فولاد خوزستان قرارداد خود را با پرسپولیسی ها نهایی کرد و به تهران آمد اما به دلیل ناآمادگی و ناهماهنگی جایی در لیست پرسپولیس نیز نداشت. با این حال
یحیی گل محمدی در تصمیمی جالب از این بازیکن برابر آلومینیوم در ترکیب اصلی سود برد تا شوک بزرگی هم به حریف و هم به دیگر مهاجمان تیمش بدهد.
لوکادیا در این بازی نشان داد اگر چه از آمادگی مطلوب بدنی خارج است اما در چند حرکت موثر خود در این بازی، با استفاده از سرعت بالاتر نسبت به مدافع حریف و استارتی انفجاری و در نهایت ضربه پایانی، نشان داد از کیفیت بالایی برخوردار است و در صورت دستیابی به آمادگی قادر خواهد بود لیگ را تحت تاثیر عملکرد خود قرار دهد.
فرشاد پیوس، مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد این بازیکن اینطور توضیح می‌دهد: یورگن لوکادیا نشان داد که حرف زیادی برای گفتن دارد. تصور من این است که او برای دستیابی به آمادگی و البته هماهنگی به سه هفته دیگر زمان نیاز دارد و در هفته ششم بهتر می‌توان درباره او قضاوت کرد. کیفیت او اما قابل توجه بود و قادر خواهد بود در خط حمله پرسپولیس نمایش قابل توجهی را به خود اختصاص دهد. بزرگترین پوئن البته برای این بازیکن حضور سه بازیساز فوق العاده لیگ است. رفیعی، صادقی و ترابی قطعا قادر خواهند بود هر مهاجمی را از موقعیت گل سیراب کنند و یورگن با توجه به فضای حرفه‌ای‌تری که آماده و کیفیتی که پیش از این نشان داده، قطعا در سه هفته آینده  مهاجمی خواهد بود که پرسپولیس انتظار او را داشته. با این حال باید به وی فرصت داد و انتظار معجزه و اتفاق خاصی را در همین مدت کوتاه نداشت.