استقلال هنوز به ثبات تاکتیکی نرسیده است

غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال:

غلامرضا فتح آبادی کارشناس فوتبال: استقلال هنوز به ثبات تاکتیکی نرسیده است

 

 


غلامرضا فتح آبادی کارشناس و پیشکسوت فوتبال در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر مس کرمان گفت: استقلالی ها  در این بازی خیلی خوش شانس بودند که توانستند سه امتیاز را کسب کنند. این تیم هنوز به ثبات تاکتیکی نرسیده است و تغییرات پی در پی نشان می‌دهد که سرمربی آبی پوشان نتوانسته ترکیب اصلی خود را پیدا کند. او باید زودتر این مشکل را برطرف کند. در دو بازی گذشته شاهد بودیم که تغییرات در ترکیب در نیمه دوم باعث پیروزی استقلال شد و ساپینتو باید برای دیدارهای بعد ترکیب اصلی خود را پیدا کند.
وی در مورد مس کرمان هم گفت: مس یک تیم جوان، جنگنده و دونده بود. آنها ۹۰ دقیقه مقابل استقلال جانانه بازی کردند. اگر چه بازی تدافعی را از خود به نمایش گذاشتند اما برنامه آنها منطقی بود چون به دنبال کسب یک امتیاز بودند تا دست خالی به کرمان برنگردند اما یک اشتباه باعث شد تا سه امتیاز را به استقلال واگذار کنند.
وی اضافه کرد: وقتی تیمی بسته بازی می‌کند و کار تدافعی را به خوبی انجام می‌دهد سرمربی حریف مجبور است از تاکتیک‌های مختلف استفاده کرده تا بتواند از لایه‌های دفاعی عبور کند. ساپینتو با آوردن قایدی، رمضانی در خط حمله شرایط را به سود خود تغییر داد. مس که بازی دفاعی خوبی از خود انجام می‌داد اسیر یک اشتباه شد و همان کافی بود تا یامگا با تجربه دروازه این تیم باز کرده و سه امتیاز را به حساب استقلال واریز کند.