مسعود اقبالی کارشناس فوتبال کشورمان : اینطور باشد استقلال چهارم هم نمی شود

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم رقابت های لیگ برتر امروز شنبه ۱۹ شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی قائم شهر است .

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال کشورمان : اینطور باشد استقلال چهارم هم نمی شود

 

 


 تیم فوتبال استقلال در هفته ششم رقابت های لیگ برتر امروز شنبه  19 شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی قائم شهر است .
مسعود اقبالی کارشناس فوتبال کشورمان در باره عملکرد استقلال  در پنج بازی گذشته گفت : در استقلال بازیکنان در پُست‌های تخصصی بازی نمی‌کنند؛ مثلاً یامگا در دفاع راست بازی می‌کند و پست تخصصی خودش را رها می‌کند. به همین دلیل درک متقابل در سه خطوط وجود ندارد. تغییرات سیستم هم هیچ تاثیری در روند استقلال ندارد و بازیکنان سردرگُم بازی می‌کنند. بعضی از بازیکنان استقلال در تیم‌های قبلی خود بسیار تاثیرگذار بودند، ولی الان کاری
نمی‌کنند.
ساپینتو در دقایق پایانی بازیکنانش را تغییر می‌دهد، اما عملاً هیچ ارتباطی بین بازیکنان در خط هافبک و حمله وجود ندارد. نه شوتی به سمت دروازه زده شد و نه چیزی؛ آمار نشان می‌دهد بازی با پیکان یکی از بدترین بازی‌های استقلال بود. به نظرم اگر اینطور ادامه داشته باشد استقلال در پایان فصل در بین چهار تیم هم نمی‌تواند
 باشد.
اقبالی در مورد شرایط تیم پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس خیلی سریع به خواسته‌های خود و انسجام تیمی رسیده است. مثلاً سعید صادقی را نمی‌دانم چطور از دست قلعه‌نویی در آوردند که الان یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس شده است. بیرانوند هم یک کیفیت خاصی پیدا کرده و می‌تواند با ضربه بلند بازیکن را صاحب توپ کند. او در این کار یک کیفیت عجیب و غریب دارد. البته هنوز در خروج کمی مشکل دارد و به‌عنوان دروازه‌بان شماره یک ملی باید روی این موضوع کار کند، ولی در توپ‌گیری و شرکت در حمله بسیار عالی است.
وی گفت: در مجموع پرسپولیس خیلی خوب بازی می‌کند و می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. مشروط به اینکه مشکلات مالی و تشکیلاتی نداشته باشد و این روند را ادامه دهد. این تیم مهره‌های خوبی هم در بیرون از زمین دارد و می‌توانند پشتیبانی خوبی از تیم اصلی داشته باشند.
کارشناس فوتبال کشورمان راجع به عملکرد لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس نیز گفت: لوکادیا بازیکن باتجربه‌ای است و فقط یک مقدار اضافه وزن دارد. او روی ضربات نهایی بد نیست و گل خوبی هم به تیم هوادار زد. به نظرم این بازیکن می‌تواند به‌عنوان مهاجم اول تأثیرگذار باشد.