پرسپولیس و نمایشی درخشان در حد و اندازه‌های قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم رقابت های لیگ برتر امروز شنبه ۱۹ شهریور در شرایطی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می رود که ، در هفته پنجم لیگ برتر موفق شد تیم هوادارا را با نتیجه پرگل ۳-۱ شکست داده و خود را برای بازی امروز آماده نماید . در بازی با هوادار پرسپولیس نمایشی درخشان از تیمی در حد و اندازه‌های قهرمانی را به فوتبال ایران ارائه کرد و در لحظاتی که سپاهان و فولاد مشغول سر و کله زدن با حریفان چغر و سرسخت بودند، سه امتیاز بعدی را هم به حسابش در جدول لیگ برتر واریز کرد.

پرسپولیس و نمایشی درخشان در حد  و اندازه‌های قهرمانی

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم رقابت های لیگ برتر امروز شنبه 19 شهریور در شرایطی  به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می رود که ، در هفته پنجم لیگ برتر موفق شد تیم هوادارا را با نتیجه پرگل 3-1 شکست داده و خود را برای بازی امروز آماده نماید . در بازی با هوادار پرسپولیس نمایشی درخشان از تیمی در حد و اندازه‌های قهرمانی را به فوتبال ایران ارائه کرد و در لحظاتی که سپاهان و فولاد مشغول سر و کله زدن با حریفان چغر و سرسخت بودند، سه امتیاز بعدی را هم به حسابش در جدول لیگ برتر واریز کرد.
 این شاید بهترین بازی برای پرسپولیس از شروع لیگ برتر بود؛ چرا که :
1) همه معادلات به سود این تیم رقم خورد تا پرسپولیس فاصله‌اش با دو مدعی جدی را به حداقل یک بازی برساند.
2) یورگن لوکادیا دومین گل خود را هم به ثمر رساند تا بهترین شروع تاریخ را برای مهاجمان خارجی تیم رقم بزند.
3) سعید صادقی با دو گل و اثرگذاری روی گل لوکادیا، بهترین بازیکن زمین لقب گرفت تا از زیر فشارها خارج شود.
4) پرسپولیس به اولین برد سه گله فصل دست یافت و به دومین خط حمله برتر لیگ برتر تبدیل شد تا سایه پیروزی با نمایش دفاعی از سرش برداشته شود.
5) برای اولین بار در این فصل، تیم یحیی گل‌محمدی از متوسط امتیاز دو به ازای هر بازی بالاتر رفت.
6) پرسپولیس بیشترین تعداد ضربه به چارچوب (شش) در این فصل را ثبت کرد.