مدیر رفاهی دانشگاه: اعطای ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

مدیر رفاهی دانشگاه: اعطای ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان



مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از اعطای بیش از
۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به اعضای هیأت علمی، پزشکان، کارکنان، مدیران و پرستاران برای نخستین بار خبر داد.
به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، محمدرضا ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار داشت:با رایزنی انجام شده با بانک عامل دانشگاه مبلغ
۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید بانکی اخذ که به زودی بین همکاران توزیع خواهد شد.
مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: همچنین برای اقشار آسیب‌پذیر دانشگاه ۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه دو درصد تامین و توزیع شد.
وی از شکل گیری این واحد در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در قالب یک مرکز مستقل و زیر نظر مستقیم ریاست دانشگاه خبر داد و افزود: از فروردین امسال بر اساس ساختار جدید، زیرساخت‌های اداری مورد نیاز همانند حسابداری، تدارکات با تخصیص بودجه مستقل به امور رفاهی و ارائه خدمات به کارکنان دانشگاه در چارچوب برنامه عملیاتی امور رفاهی اجرا شد.
ابراهیمی گفت: در گام اول کمیته رفاهی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور معاونین و مدیران ستادی، نماینده دانشکده‌ها و مدیر دفتر ریاست تشکیل که تاکنون چهار جلسه آن برگزار شده است و در نخستین جلسه، چهار مصوبه در دستور کار کمیته رفاهی قرار گرفت.
مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: با تشکیل کمیته رفاهی دانشگاه، ساماندهی خانه‌های سازمانی به کارکنان دانشگاه آغاز شد که پس از ثبت نام الکترونیکی، خانه‌ها طی یک فرایند شفاف به کارکنان دارای امتیاز واگذار می‌شود.