تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا به رانندگان و مشاغل آسیب دیده هرمزگان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از تمدید مهلت زمان پرداخت تسهیلات کرونا به شرکت‌های حوزه حمل و نقل و رانندگان تا ۵ مرداد ماه سال جاری خبر داد.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از تمدید مهلت زمان پرداخت تسهیلات کرونا به شرکت‌های حوزه حمل و نقل و رانندگان تا 5 مرداد ماه سال جاری خبر داد.
یوسف عابدینی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: کلیه تشکل‌های صنفی ذیربط، شرکت‌ها،موسسات مسافربری و رانندگان عزیز می‌بایست حداکثر تا تاریخ 5/5/99 با مراجعه به سامانه کارا به نشانی  https://kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام نمایند.
عابدینی تصریح کرد: با توجه به راه اندازی سامانه اعلام مشکلات به آدرس http://mrud.ir/startup/transportationcoronavirus/facilities/experts ، متقاضیان می توانند مسائل و مشکلات در فرآیند ثبت نام و پرداخت تسهیلات کرونا را در سامانه موصوف و در قسمت (فرم ب ) درج نمایند تا در ستاد مورد پیگیری قرار گیرد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با بیان اینکه شرکت‌ها و موسسات مسافربری با اطلاع رسانی به موقع اطلاعات لازم را در اختیار پرسنل شرکت‌ها و رانندگان محترم قرار دهند تاکید کرد:این عزیزان در زمان اعلام شده نسبت به درج مشخصات خود در سامانه‌های مذکور اقدام
 نمایند.
وی افزود: در راستای حمایت از رانندگان
بخش حمل و نقل بین شهری اعم از رانندگان اتوبوسی، مینی بوسی، سواری، شرکت‌های حمل و نقلی که در ایام شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، وام شش میلیون تومانی برای رانندگان بین شهری و وام
 ۱۲ میلیون تومانی برای شاغلان در شرکت‌های حمل و نقل با سود ۱۲ درصد و باز‌پرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.