لزوم بهره‌مندی از ظرفیت سمن‌های شهرستان دماوند در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند:

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند از لزوم بهره‌مندی از ظرفیت سمن‌ها در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خبر داد.



معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند از لزوم بهره‌مندی از ظرفیت سمن‌ها در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خبر داد.
به گزارش خبرنگارآفرینش، شاهرخ جهانشاهی در نشست شورای توسعه و حمایت از سمن‌ها در شهرستان دماوند اظهار داشت: سمن‌ها نقش بسزایی در خدمت‌رسانی به مردم در دوران شیوع کرونا داشتند و موفقیت‌های ما در شهرستان، به‌واسطه سازمان‌های مردم‌نهاد و مردم بوده است.
وی افزود: با توجه به رشد مجدد کرونا نیازمند همکاری مردم و نهادهای مختلف به منظور کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا هستیم.
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند گفت: اطلاع‌رسانی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط سمن‌ها نیزحائز اهمیت بوده و در صورت عدم کنترل موضوع و ایجاد محدودیت‌های بیشتر مشکلات عدیده‌ای ایجاد می‌شود.
جهانشاهی ادامه داد: به‌‌ همین منظور تغییر نگاه افراد، ایجاد اشتغال، شناسایی افراد و کمک مؤمنانه نیز در این راستا حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: یکی از دیگر‌‌ موضوعاتی که سمن‌ها می‌توانند در آن نقش موثری ایفا کنند؛ مطالبه‌گری در بخش‌های مختلف و پیگیری موضوعات و ایجاد نشاط اجتماعی است.معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: همچنین باید از ظرفیت سمن‌ها به منظور ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در خصوص پروژه‌های نیمه‌تمام استفاده کرد.