نماینده مردم یزد درمجلس: نام استاندارد آرامش آفرین است

نماینده مردم یزد درمجلس: نام استاندارد آرامش آفرین است



يزد-اکبرخیرخواه
نماینده مردم شریف یزد، اشکذر وبخش ندوشن درمجلس
شورای اسلامی گفت:نام استاندارد آرامش آفرین و مردم با استفاده از خدمات و کالاهای استانداردایمنی زندگی خود را تضمین می‏کنند.
محمدصالح جوکار که به مناسبت هفته و روزجهانی استاندارد به اداره کل استاندارد استان یزد آمده بود پس از بازدیداز مجموعه اداری و آزمایشگاهی این نهاد دولتی در جمع شورای معاونین افزود:ایمنی و آرامش ماحصل و از رویکردهای مهم رعایت استانداردها در جامعه هستند و مردمی که این دومقوله مهم را مد نظر داشته باشند گذران عمرشان با کیفیت‏تر خواهد بود.
وی ادامه داد:با توجه به اهمیت استاندارد، ضروری است تا تمامی مراکز دولتی و خصوصی، توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد را سرلوحه امور خویش قرار دهند، چرا که طرز فکر اینگونه دارای منافع دراز مدت بوده وتضمین کننده آرامش نسل‎های بعدی است.
نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن درمجلس شورای اسلامی گفت:رسانه ها به ویژه صدا و سیما دارای برش و نفوذ بسیار خوبی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و تبیین مزایای ابعاد این مقوله در گام دوم انقلاب هستند.
جوکارتصریح کرد:فعال بودن بخشی از آزمایشگاه‎های اداره کل استاندارد استان یزد کافی نیست و برای این که رشد اقتصادی و رونق تولید بهتری را در استان شاهد باشیم، ضروری است که استان و استاندارد یزد به مرجع و قطب آزمایشگاهی کشور تبدیل شود، که در صورت تحقق این مهم،
مسیر تولید برای صنعتگران استان نیز هموارتر می‏شود.
وی در پایان سخنان خود گفت:برنامه توسعه هفتم و همچنین لایحه بودجه سال 1402 دردستور کار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است، که در اینجا به همگان اعلام می‏شود به منظور پررنگ دیده شدن استاندارد و شرح وظایف مرتبط، نظرات خود را با خادمین ملت در میان بگذارند.