تفاهم‌نامه و کلنگ‌زنی احداث عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی تأمین‌اجتماعی در اصفهان

با هدف تامین زیرساخت‏های خدماتی برای ایفای تعهدات و جلب رضایت بیمه شدگان؛

با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان اصفهان تفاهم‌نامه ساخت بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی تأمین‌اجتماعی امضا شد.

تفاهم‌نامه و کلنگ‌زنی احداث عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی تأمین‌اجتماعی در اصفهان

 


 


اصفهان-راعی
با حضور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی ، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان اصفهان  تفاهم‌نامه ساخت بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی تأمین‌اجتماعی امضا شد.
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان و به نقل از روابط‌عمومی  تأمین‌اجتماعی اصفهان، مرتضوی استاندار اصفهان در سخنانی با اشاره به اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی یکی از بخش‌های اصلی حوزه درمان کشور است، لیکن در بخش ایفای تعهدات خود در بخش درمان به بیمه شدگان و افراد تحت پوشش خود عملکرد مناسبی نداشته است.
دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان افزود:با ورود و رویکرد مجاهدانه مدیرعامل جدید سازمان تأمین‌اجتماعی، نقاط امید فراوانی در این مجموعه روشن شده و فعالیت‌های خوبی در حال انجام است و به طور کلی می‌توان گفت این سازمان از مجموعه‌های موفق و پرتلاش دولت سیزدهم قلمداد می‌شود.اما نارسایی‌هایی اغلب از گذشته وجود دارد که در چنین جلساتی بایستی مواردی که باعث نارضایتی بیمه‌شدگان شده را بررسی کنیم تا بتوانیم خدمت‌رسانی مناسب تری به مردم داشته باشیم.
استاندار اصفهان تصریح کرد:تامین اجتماعی استان اصفهان علاوه بر پوشش شهروندان خود، پذیرای افراد تحت پوشش از سایر استان‏هاست که به لحاظ اقامت یا پیگیری درمان به این استان مراجعه می‏کنند.
استاندار اصفهان افزود:برای تعاملات بیشتر با سازمان تأمین‌اجتماعی، استانداری و شهرداری اصفهان متحد و پشتیبان یکدیگر هستند و شهردار اصفهان با تمام قوا پای این کار است تا به یکی از نیازهای مردم پاسخ مطلوب دهیم.
دکتر میر هاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، نیز در این نشست در سخنانی ضمن گرامیداشت مجاهدت‌های شهدای امنیت، گفت:وظیفه ماست که دستاوردهای ارزشمند نظام را تبیین کنیم..
 بیش از 70 درصد جامعه تحت پوشش بیمه‌های ‌اجتماعی هستند
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: بیش از 70 درصد جامعه تحت پوشش بیمه‌های ‌اجتماعی هستند که این دستاوردی بسیار ارزشمند است و در سازمان تأمین‌اجتماعی بیش از
50 درصد کل جامعه را تحت پوشش داده است.
وی افزود:هم اکنون  بیش از
 390 بیمارستان، مرکز درمانی تخصصی و فوق‌تخصصی  در عرصه سلامت  فعالیت می‏کنند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین افزود:با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط کنونی که همه مردم در حوزه کسب و کار چالش‌هایی دارند، توانسته‌ایم حقوق‌های ماهیانه بازنشستگان را بموقع بپردازیم.
وی در مورد برنامه‌های توسعه ظرفیت‌های درمانی تأمین‌اجتماعی گفت: نزدیک 200 پروژه درمانی فعال داریم که هشت مورد از این پروژه‌ها، پروژه‌های بیمارستانی بزرگ هستند که طی یکی دو سال آینده، حدود 1500 تخت بیمارستانی را به مجموعه ظرفیت‌های درمانی کشور اضافه خواهد کرد.

دکتر موسوی در مورد پروژه بیمارستان 500 تختخوابی تأمین‌اجتماعی اصفهان گفت: پروژه ساخت این بیمارستان، در سال‌های گذشته مطرح شده و با پیگیری‌های فراوان از جمله پیگیری‌های استاندار محترم اصفهان و نیز نمایندگان محترم مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به‌ویژه سرکار خانم شیخی، عملیات اجرایی این بیمارستان آغاز می‌شود.
در ادامه سفر مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی  به استان اصفهان، کلنگ احداث بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی در جنوب شرق اصفهان به زمین زده شد.