مصرف روزانه ۱۱ میلیون مترمکعب گاز در گلستان

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان:

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان: مصرف روزانه ۱۱ میلیون مترمکعب گاز در گلستان

 


گرگان-قهرمان
علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با بیان مطلب فوق از مصرف روزانه بین 10 تا ۱۱ میلیون مترمکعب گاز توسط مردم شریف استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ،وی با اشاره به
این نکته که 100 درصد خانوار شهری و حدود ۹۹ درصد خانوار روســتایی استان از نعمــت گاز طبیعی برخوردار هستند گفت: تابســتان امسال برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در فصل سرما، برنامه اورهال و یا تعمیرات اساسی در تمام ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز استان انجام‌شده و شبکه‌ها و شیرآلاتی و تجهیزات گازرسانی نیز که سال گذشته با مشکلاتی مواجه شده بودند، تعویض و یا مورد تعمیر اساسی قرار گرفتند.
طالبی ادامه داد: برای تقویت فشار و بهبود پایدار جریان گاز شــهرهای اســتان، ظرفیت ایستگاه‌ها و خطوط تقویتی گازرسانی در شهرستان‌های گنبد، کلاله، رامیان و زرین گل علی‌آبادکتول را نیز افزایش دادیم.
وی بابیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سردترین روزهای سال
مصرف گاز استان همانند سال گذشته به بیش از ۱۴ تا ۱۵ میلیون مترمکعب در روز برسد افزود:در این خصوص تمهیدات لازم برای تأمین گاز
بخش خانگی که در اولویت مصرف هستند ن اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم برای سوخت جایگزین صنایع انجام‌شده و در شرایط بحران احتمالی صنایع استان از سوخت دوم استفاده کنند.