آغاز طرح بازرسی و کنترل مدیریت مصرف گاز ادارات و سازمان‏های استان قزوین

حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با ضروری خواندن اهمیت مصرف بهینه در ایام سرد سال، از بازرسی ادارات و سازمان‏های دولتی در این ایام خبر داد.



قزوين-خردمند
حجتی پور مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با ضروری خواندن اهمیت مصرف بهینه در ایام سرد سال، از بازرسی ادارات و سازمان‏های دولتی در این ایام خبر داد.
به گزارش شرکت گاز استان قزوین، علی حجتی پور مدیر عامل این شرکت ضمن تاکید بازرسی از ادارات و سازمان‏های دولتی در ایام سرد سال گفت:با عنایت به کاهش دما و فرا رسیدن روزهای سرد و افزایش
مصرف گاز و الزام به رعایت الگوی مصرف استاندارد توسط ادارات، سازمان‏ها و ساختمان‏های دولتی پر مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز، در سال جاری نیز همانند سنوات گذشته، بازدیدهای دوره ای و مستمر از ادارات و ساختمان‏های دولتی از اول آذرماه در دستور کار کلیه ادارات گاز تابعه قرار گرفته است.
حجتی پور در ادامه گفت:رعایت محدوده دمایی 18 تا 22 درجه در فضاهای داخلی  و دمای 18 درجه در راهروها و فضاهای عمومی و الزام ادارات و سازمان‏ها به خاموش نمودن سیستم گرمایشی یک ساعت پیش از اتمام ساعت اداری و بهینه نمودن سیستم موتورخانه ها هم امری ضروری است و بازدید سر زده و بدون اطلاع قبلی، به منظور کنترل محدوده دمایی و رعایت بخشنامه های ابلاغی انجام خواهد شد.
حجتی پور خاطرنشان کرد:ادارات و سازمان‎هایی که نسبت به رعایت دستورالعمل مدیریت مصرف گاز بی تفاوت باشند در نوبت اول اخطار كتبي دریافت کرده و در صورت تکرار موضوع علاوه بر اعلام به استانداري مطابق مقررات مربوط نسبت به قطع جریان گاز مجموعه آنان اقدام خواهد شد.
وی در پایان افزود :هر یک درجه کاهش دمای محیط، 6 درجه کاهش مصرف انرژی را در پی خواهد داشت و امیدواریم مشترکین محترم استان با پیوستن به پویش 21-18 همچون سنوات گذشته ما را در استمرار خدمات‏رسانی یاری نمایند.