آغاز رزمایش مشترک آمریکا و اسراییل برای تمرین حمله به ایران

آغاز رزمایش مشترک آمریکا و اسراییل برای تمرین حمله به ایران


ایران تهدید کرده حمله نظامی اسراییل به تاسیسات هسته ای این کشور، با پاسخی قاطع، سریع و کوبنده مواجه خواهد شد. ایران همچنین طی سال های گذشته پدافند هوایی خود را به شدت تقویت کرده است.
رزمایش مشترک 3 روزه بین نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا و اسراییل برای تمرین حمله به اهداف و تاسیسات هسته ای ایران، از امروز بر فراز دریای مدیترانه  و اسراییل آغاز می شود.
به گزارش عصرایران، روزنامه اسراییلی " جروزالم پست" در این باره نوشت: نیروی هوایی اسراییل این هفته یکی از بزرگترین رزمایش های خود را در سال های اخیر با نیروی هوایی ایالات متحده به منظور شبیه سازی حمله علیه برنامه هسته ای ایران، برگزار خواهد کرد.
این رزمایش تا پنجشنبه بر فراز دریای مدیترانه و اسراییل انجام
می شود. این رزمایش شامل پروازهای دوربرد مانند پروازهایی است که خلبانان اسراییلی ممکن است برای رسیدن به فراز خاک ایران نیاز داشته باشند.
این رزمایش شامل سوخت‌رسان‌ها و همچنین جت‌های جنگنده هر دو نیرو خواهد بود.واشنگتن و اسراییل توافقنامه‌ای امضا کرده‌اند که به موجب آن ایالات متحده برای کمک به اسراییل در زمینه دفاع موشکی در زمان‌های جنگ کمک می‌کند و این دو ارتش در سال‌های اخیر تمرین‌های مشترک هوایی متعددی برگزار کرده‌اند.