دیدار مدیران برق منطقه‌ای خوزستان با فرمانده سپاه استان

دیدار مدیران برق منطقه‌ای خوزستان با فرمانده سپاه استان



اهواز-محمدی
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به همراه فرمانده پایگاه بسیج این شرکت و مدیر دفتر روابط عمومی با فرمانده و جانشین سپاه ولی عصر (عج) خوزستان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل این شرکت در این دیدار با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج به بسیجیان جان برکف، تفکر بسیجی را نیروی محرکه انقلاب دانست که در لحظات حساس با از خودگذشتگی و ایثار از انقلاب و آرمان‌های آن محافظت می‌کنند.
وی بسیج را یادگاری از آینده‌نگری رهبر و معمار کبیر انقلاب خواند که در همه بحران‌ها حضور دارند و با دلسوزی از جان و مال مردم مراقبت می‌کنند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این نشست همچنین گزارشی از پایداری شبکه برق در تابستان ۱۴۰۱ و وضعیت شبکه برق ارائه کرد و با برشمردن زمینه‌های همکاری مشترک، خواستار تعامل و همکاری‌های دو جانبه شد.
فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این نشست با تشکر از حسن نیت و توجه برق منطقه‌ای خوزستان به بسیج و گرامیداشت هفته بسیج، تفکر بسیجی را تنها راهی برشمرد که می‌تواند انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان و بدخواهان این نظام به سر مقصود منزل
برساند.
سردار حسن شاهوارپور پایداری شبکه برق و تلاش برای خدمات رسانی به صنایع و مردم در تابستان ۱۴۰۱ را نمونه‌ای از تلاش و تفکر بسیجی خواند و با اشاره به تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان برای پایداری شبکه برق، از محمود دشت‌بزرگ ، مدیران و همه کارکنان برق منطقه ای تقدیر و قدردانی و برای همکاری‌های دو جانبه اعلام آمادگی کرد.