گل گهر به دنبال صدرنشینی

هفته دوازدهم لیگ برتر؛

مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز ( دوشنبه ) با انجام ۶ مسابقه آغاز می‌شود و تیم گل‌گهرسیرجان در صورت پیروزی مقابل هوادار می‌تواند به طور موقت صدرنشین لیگ برتر شود.

گل گهر به دنبال صدرنشینی

 

 


 مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز  ( دوشنبه ) با انجام 6 مسابقه آغاز می‌شود و تیم گل‌گهرسیرجان در صورت پیروزی مقابل هوادار می‌تواند به طور موقت صدرنشین لیگ برتر شود.
 گل گهر سیرجان - هوادار تهران
دو تیم تاکنون 4 مرتبه در لیگ برتر بازی کرده‌اند که دو برد برای گل‌گهر و دو تساوی حاصل این مسابقات بوده است ولی بازی فردا برای تیم امیر قلعه‌نویی ویژگی منحصر به فردی دارد و اگر گل گهر مقابل هوادار پیروز شود، می‌تواند قبل از دربی و به صورت موقت جانشین پرسپولیس صدرنشین شود. گل گهر
 21 امتیازی در رده سوم جدول ایستاده و هوادار 12 امتیازی یازدهم است.
 نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان
حریف امروز تیم فوتبال نساجی آخرین تیم جدول لیگ است ولی نفت آبادان هم در تعطیلات لیگ متحول شده و بعد از فیروز کریمی به سراغ تاوارز مربی برزیلی رفت. مربی که گفته به تنهایی نمی‌تواند در تیم تحول ایجاد کند و همه باید کمک کنند تا نفت آبادان با کسب نتایج خوب از قعر جدول جدا شود. نساجی هم با 16 امتیاز در رده ششم جدول لیگ ایستاده و اگر سه امتیاز این بازی خانگی را بگیرد تا رتبه پنجم جدول شانس صعود دارد.
 مس کرمان - مس رفسنجان
دربی کرمان  هم در شروع دوباره لیگ میتواند برای فوتبال دوستان کرمانی دیدنی باشد. مس که به لیگ برتر بازگشته هنوز نتایج خوبی نگرفته و فقط 2 برد دارد وبا 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ ایستاده که البته به لطف تفاضل گل بهتر در این جایگاه است، بنابراین شاگردان فرزاد حسین خانی اگر می‌خواهند از منطقه خطر و سقوط فرار کنند باید در دربی کرمان پیروز شوند .
مس رفسنجان تیم قدرتمندی است که با 14 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ است.
 ملوان انزلی - سپاهان اصفهان
ملوان در آخرین مسابقه قبل از تعطیلات لیگ توانست فولاد خوزستان را در دیداری معوقه 3 بر یک شکست بدهد و از قعر جدول تا حدی جدا شود و روی پله چهاردهم جدول لیگ بایستد. سپاهان اصفهان هم تعطیلات آرام و بی‌حاشیه‌ای را پشت سر گذاشت. روی کاغذ خیلی ها شانس برد را به سپاهان می‌دهند اما انزلی‌ شهر فوتبال و شهر بازی‌های شگفت انگیز است.
 ذوب آهن اصفهان - آلومینیوم اراک
ذوب آهن تعطیلات آرام  و نسبتا بی‌حاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و آلومینیوم اراک هم در ترکیه اردو زده است. آلومینیوم 16 امتیازی در رده پنجم جدول است و ذوب آهن
13 امتیازی در رده نهم ایستاده است.
 نفت مسجدسلیمان - فولاد
نفتی‌ها از نظر مالی و امکاناتی به هیچ عنوان قابل مقایسه با فولاد خوزستان نیستند و در حال حاضر هم با 9 امتیاز در  رده پانزدهم جدول لیگ ایستاده است اما فولاد خوزستان که تنها نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا ست با 12 امتیاز در رده دهم جدول لیگ ایستاده
 است.