فرماندار کاشان: ساخت ۱۴۵۵ واحد مسکونی نهضت ملی در کاشان آغاز شد

فرماندار کاشان از آغاز ساخت یک هزار و ۴۵۵ واحد مسکونی در کاشان در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد

فرماندار کاشان: ساخت ۱۴۵۵ واحد مسکونی نهضت ملی در کاشان آغاز شد


فرماندار کاشان از آغاز ساخت یک هزار و ۴۵۵ واحد مسکونی در کاشان در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز
شد.
به گزارش مهر، محمد شریف زارعی  در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرآیند ساخت حدود یک هزار و ۴۵۵ واحد مسکونی در قالب این طرح در کاشان آغاز شده است.
وی افزود: پس از تأمین زمین و دریافت مجوزهای لازم از کمیسیون‌های تعیین کاربری در استانداری و دریافت پروانه‌ها، مرحله نخست اجرای طرح نهضت ملی مسکن کاشان در شهرک خاتم الانبیا در حال اجراست و به مرحله سقف اول رسیده است.
وی با بیان اینکه در مرحله دوم اجرای نهضت ملی مسکن پیش بینی تأمین ۵۰ هکتار زمین برای ساماندهی پنج هزار واحد مسکونی شده است، تصریح کرد: همچنین در مرحله سوم نیز در حال برنامه ریزی برای الحاق ۷۵ هکتار زمین برای ساخت حدود هشت هزار واحد مسکونی هستیم.
فرماندار کاشان در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تابعه این شهرستان گفت: طرح مسکن برای همه ثبت نام کنندگان واجد شرایط اجرا می‌شود، برنامه ریزی ساخت ۹۶ واحد در شهر قمصر، ۲۸ واحد در شهر جوشقان قالی، ۴۰ واحد در شهر کامو و چوگان و ۲۰ واحد در شهر نیاسر به شکل مجتمع مسکونی تأمین زمین شده و مجوزهای لازم از کمیسیون‌های تعیین کاربری در استانداری دریافت شده است.
وی اظهار کرد: همچنین اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر برزک در حال اجراست و به بعضی از متقاضیان واگذاری انجام شده و برای مابقی واجدین شرایط در برزک و شهر مشکات در حال پیگیری الحاق زمین به محدوده است.