نخستین دورهمی خانوادگی رانندگان حمل و نقل عمومی شهر بومهن

نخستین دورهمی خانوادگی رانندگان حمل و نقل عمومی شهر بومهن

بومهن- ایرج صادقعلی
به مناسبت روز حمل و نقل عمومی و رانندگان، نخستین دورهمی رانندگان حمل و نقل عمومی شهر بومهن و خانواده هایشان به میزبانی شهرداری بومهن برگزار شد.
به گزارش خبرنگار آفرینش، این مراسم با حضور مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان و استقبال گسترده  و بی نظیر خانواده بزرگ حمل و نقل شهر بومهن، در سالن ورزشی امام رضا (ع) برگزار
شد.
شهردار بومهن ضمن خیر مقدم و تبریک این روز به رانندگان تاکسی و خانواده‌ ارجمند آنان عنوان کرد: مراسم دورهمی رانندگان شهر بومهن برای نخستین بار به همت مجموعه شهرداری در حال برگزاری است و امیدواریم توانسته باشیم گوشه ای از تلاش‎ها و زحمات این قشر زحمتکش و پرتلاش را ارج نهیم.
وی رانندگان حمل و نقل عمومی شهر بومهن را معرف فرهنگ مردمان این شهر عنوان کرد و افزود: شما رانندگان عزیز پیشانی و تابلوهای فرهنگی شهر هستید .
رضازاده ادامه داد: الحمدلله رانندگان شهر بومهن دارای ویژگی‎های شاخصی از جمله امانتداری، رازداری، رعایت حال افراد بی‌بضاعت، پایبندی به اصول اخلاقی و صبر هستند که این امر به نوبه خود قسمت قابل توجهی از امنیت روانی خانوادگی و اجتماعی شهر را تأمین می‎نماید.