تمام سعي و تلاشمان در جهت رضايت‌مندي و ارائه خدمات به مردم است

محمدپور دهيار طالم سه‌شنبه :

تمام سعي و تلاشمان در جهت رضايت‌مندي و ارائه خدمات به مردم است چون اين خواست اعضاي شورا و بخشدار سنگر است.

تمام سعي و تلاشمان در جهت رضايت‌مندي  و ارائه خدمات به مردم است

تمام سعي و تلاشمان در جهت رضايت‌مندي و ارائه خدمات به مردم است چون اين خواست اعضاي شورا و بخشدار سنگر است.
به منظور آگاهي بيشتر از نحوه خدمات‌رساني و بررسي مشكلات اهالي روستا طالم سه‌شنبه به دفتر اكبر محمدپور دهيار اين روستا رفتيم. خوشبختانه با استقبال گرمي روبرو شديم و محمدپور مثل گذشته با ابراز خرسندي و لبخند هميشگي از ما پذيرايي کرد و گفت من از سال 82 بعنوان دهيار در خدمت اهالي هستم. اين روستا بيش از 850 هكتار وسعت و بيش از سه هزار نفر زندگي مي‌كنند و بزرگترين روستاي اين بخش مي‌باشد و نزديك‌ترين روستا به شهر رشت مركز استان گيلان است. دهيار طالم سه‌شنبه افزود با حمايت نمايندگان مردم و اعضاي پرتلاش شوراي طالم سه‌شنبه و با هدايت بخشدار مردمي سنگر توانسته‌ايم امكانات زيادي در اين روستا فراهم سازيم تا هيچ روستايي به شهرها مهاجرت نكنند. لازم به ذكر است كه شاهد مهاجرت شهرنشينان به روستاها هستيم چون داراي امكانات رفاهي هستيم حتي با دعوت سرمايه‌گذاران بزرگ تلاش مي‌كنيم كه در جهت ايجاد اشتغال هم قدم‌هايي برداريم تا جوانان عزيز ما از محاصره بيكاري نجات پيدا كنند.
محمدپور افزود اخيراً با حمايت اعضاي شورا توانسته‌ا‌يم پروژه خيابان شهيد خوش‌منظر و خيابان شهيد مهدوي را زيرسازي كنيم تا بيش از 150 خانوار از آن بهره‌مند شوند اين پروژه مهم جاده سنگر به رشت را  به جاده اصلي تهران به رشت اتصال می هد. دهيار طالم سه‌شنبه افزود يكي از اقدامات اساسي جناب مهندس محبتي بخشدار سنگر اختصاص 400 مترمربع زمين است كه هر كشاورزي بتواند براي فرزندان خود احداث ساختمان كند تا اينكه به شهرها مهاجرت نكنند. اميدوارم كه اين اقدام مردمی تصويب شود تا هر كشاورزي قادر باشد براي فرزندان خود در كنار خانواده‌اش خانه‌اي بسازد.
محمدپور در ادامه از آقاي مژدهي رييس ورزش و جوانان سنگر تشكر كرد و گفت هميشه همراه و حامي ورزشكاران است البته يادآور شد كه مژدهي يكي از قهرمانان كاراته جهان است كه وجودش افتخاري است براي همه ورزشكاران. محمد پور در ادامه افزود
 اخيراً شخصي خيّربنام  مجيد نژادحسيني كه يكي از اعضاي شوراي اسلامي طالم سه‌شنبه است زميني بصورت رايگان به جوانان عزيز اختصاص داد تا زمين فوتبالي مجهز احداث سازد و همچنان اعضاي شورا هم در زمينه تجهيزات  آن  نظیر چمن مصنوعي و ساير امكانات آنرا مصوب كردند و در مرحله اجراء مي‌باشد. آري دو تيم فوتبال نوجوانان و جوانان داريم كه اخيراً هم در مسابقات جام پرچم سراسري شركت كرديم حضور اين عزيزان در ميادين ورزشي سراسري افتخار بزرگي است ما هم تلاش مي‌كنيم تا اين عزيزان باورزش به زندگي غرورآفرين خود ادامه دهند.
محمدپور همچنان افزود براي ايجاد اشتغال جوانان از سرمايه‌گذاراني دعوت كرديم تا با اجراي پروژه‌هاي كلان بتوانيم كمك بزرگي در جهت رفع بحران بيكاري داشته باشيم. اخيراً سرمايه‌گذاري در منطقه حضور پيدا كرده است تا با احداث يك مجتمع گردشگري بزرگ كه بيش از 800 متر بناء دارد با همه امكانات لازم احداث كند تا با خدمات‌دهي به مهمانان عزيز بتوانيم رضايتمندي و ايجاد اشتغال داشته باشيم.
محمدعلي وفايي يكي از اعضاي شوراي اسلامي طالم سه‌شنبه مي‌گويد: الحمدالله با پيگيري بخشدار سنگر آب شرب روستايي طالم سه‌شنبه به آب شهري تصفيه‌خانه بزرگ رشت اتصال پيدا كرده است كه ديگر قطعي آب نداريم. همچنان مي‌افزايد كوچه خزر در اين روستا برق آنان جوابگو نيست بسيار ضعيف است یا اينكه خيابان رشيد پوررجبي تيره برق نصب كرده‌اند اما مدتهاست از كابل‌كشي خبري نيست. بنويسيد تا شايد مديركل برق گيلان بخواند و متوجه شوند و به داد ما برسند. وفايي مي‌‌گويد كابل تلفن‌هاي ما زيرزميني است چون هوايي مورد سرقت قرار مي‌گيرد. اي كاش مديران برق و مخابرات روزي هم به روستا ی ما سركشي كنند و با اهالي زحمتكش روستاي طالم‌ سه‌شنبه ديدار داشته باشند تا شايد از نزديك متوجه گرفتاري‌هاي مردم شوند.
شايان ذكر است آقاي محمدعلي وفايي عضو اصلي شورا و جلال ‌پوررجبي رئيس شورا و اسماعيل موسي‌پور نايب‌رئيس و احمد فاتحي و خليل‌  پورقربان اعضاي شوراي اسلامي طالم سه‌شنبه هستند .
 رشت:سید اکبر خوشحال