مخبر: نیروی محرکه اقتصاد و حل مسائل کشور مردم هستند

مخبر: نیروی محرکه اقتصاد و حل مسائل کشور مردم هستند



 معاون اول رئیس جمهور نیروی محرکه اقتصاد و حل مشکلات کشور را خود مردم دانست و گفت: باید ظرفیت‌ها و مزیت‌های کشور را به دست مردم بسپاریم تا در حوزه مسائل و اصلاحات اقتصادی کشور هر چه سریعتر به سرمنزل مقصود برسیم.
به گزارش ایرنا، محمد مخبر در همایش بیمه سلامت و پزشک خانواده در ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار با رویکرد اجتماع محور در سالن اجتماعات بیمارستان قلب شهید رجایی، با اشاره به روحیه و رویکرد مدیریت جهادی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس، گفت: اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار با کمک جوانان و مردم نیز یک کار جهادی مبتکرانه از ایده تا اجرا بود که بر روی تمام این اقدامات با حضور مردم از هر محله فکر، برنامه‌ریزی و سازماندهی بزرگی صورت پذیرفت و باید با سرعت و قوت ادامه پیدا کند.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با هر یک از نعمت‌های خدادادی در ایران می‌توان به راحتی کشور را اداره کرد، افزود: باید ظرفیت‌ها و مزیت‌های کشور را به دست مردم بسپاریم تا در حوزه مسائل و اصلاحات اقتصادی کشور هر چه سریعتر به سرمنزل مقصود برسیم. نیروی محرکه اقتصاد و حل مشکلات کشور خود مردم هستند و چنانچه همه بتوانیم همدلانه، متحد و در یک مسیر رو به جلو حرکت کنیم، مسائل و مشکلات بتدریج حل خواهد شد.