اجرای طرح سحاب در رباط کریم کلید خورد

چهارمین جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان رباط کریم برگزار گردید.



چهارمین جلسه مشترک کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان رباط کریم برگزار گردید.
به گزارش خبرنگارما، نظام ملکشاهی در این جلسه که در سالن شهید رجایی با حضور روسای ادارات و بانک‌ها برگزارگردید، ضمن تاکید بر اهتمام ویژه در جهت عملیاتی نمودن مصوبات جلسات در خصوص اشتغالزایی بیان کرد: روسای ادارات برای تحقق سرمایه های تخصصی در حوزه اشتغال و طرح های اشتغالزایی شامل مشاغل خانگی، اشتغالزایی روستایی، کارورزی، ثبت در سامانه کارا و رصد و طرح کاورزی اهتمام ویژه مبذول نمایند.
نماینده عالی دولت در خصوص دستوالعمل اجرایی بابت پرداخت ایام بیکاری اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا از محل منابع صندوق توسعه ملی و دستورالعمل پرداخت تسهیلات به فعالیت واحدهای کسب کار بیمه نشده، اظهار کرد: دستگاه های عضو کارگروه به قید فوریت ضمن اطلاع‌رسانی به متقاضیان، اقدام لازم را معمول و نتیجه را به کارگروه اعلام نمایند.
فرماندار شهرستان رباط کریم در ادامه در خصوص اجرایی نمودن پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان روستاهای شهر، اظهار کرد:در راستای عملیاتی نمودن طرح سحاب (طرح سرمایه گذاری حمایت اشتغال برکت)، بنیاد برکت طی هماهنگی با بخشداری مرکزی روستاهای مورد نظر جهت عملیاتی نمودن طرح، انتخاب و نتیجه را به قید فوریت به فرمانداری اعلام نمایند.
ملکشاهی در رابطه با گزارش پرداخت تسهیلات بانک های عامل شهرستان به شهروندان، عنوان نمود: بانک‌های عامل نسبت به ارسال گزارش عملکرد تسهیلات پرداختی در خصوص مشاغل خانگی،
خود اشتغالی، ازدواج، خرید کالا، سرمایه در گردش واحد های صنعتی و دیگر موارد در پایان هر ماه به فرمانداری شهرستان اقدام نمایند.
در ادامه این جلسه، مقرر گردید بانک های عامل در خصوص افتتاح شعب جدید در سطح شهرستان پیگیري‌های لازم را هرچه سریعتر انجام دهند.