به خاطر تعویض های من بازی مساوی نشد

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال :

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تساوی تیمش با پرسپولیس گفت : به نظر من ما ۲۰ دقیقه اول زیاد جنگنده نبودیم و رفتار مناسبی که از بازیکنانم انتظار داشتم، ندیدم. باید در دربی روی ضربات ایستگاهی و برای توپ‌های اول و دوم جنگنده باشیم. ما از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در واقع در منطقه‌ای که می‌دانستیم از آنجا حمله و روی کرنر‌ها کوتاه کار می‌کنند.

به خاطر تعویض های من بازی مساوی نشد



 


ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تساوی تیمش با پرسپولیس گفت : به نظر من ما 20 دقیقه اول زیاد جنگنده نبودیم و رفتار مناسبی که از بازیکنانم انتظار داشتم، ندیدم. باید در دربی روی ضربات ایستگاهی و برای توپ‌های اول و دوم جنگنده باشیم. ما از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. در واقع در منطقه‌ای که می‌دانستیم از آنجا حمله و روی کرنر‌ها کوتاه کار می‌کنند.
وی افزود : این هفته هم خیلی سخت کار کرده بودیم روی ضربات ایستگاهی و می‌دانستیم که می‌توانند از این راه گل بزنند. همه چیز را درباره پرسپولیس می‌دانستیم. یک تیمی داشتیم که میانگین قدی بالایی هم داشت. پرسپولیس هم به خاطر اینکه لوکادیا را نداشت خیلی جنگنده بود و فشار زیادی آورد. متاسفانه ما زیاد قوی ظاهر نشدیم و بعد از اینکه گل را دریافت کردیم واکنش نشان دادیم و به بازی برگشتیم و روی استراتژی خوب هم می‌توانستیم گل بزنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. در نیمه دوم هم خیلی با قدرت بازی کردیم و گل دوم را نیز توانستیم به ثمر برسانیم.
وی اضافه کرد : بازی برای ما بود و باعث تاسف است که دو امتیاز از دست ما رفت. بازی خوبی بود و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها خوب کار کردند. بازیکنان پرسپولیس هم خوب کار کردند. ما فرصت خیلی گرانبهایی را از دست دادیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این موضوع که پرسپولیس بازیکن تاثیرگذارش را در اختیار نداشت و شاگردانش شانس بیشتری پیروزی را داشتند، و اینکه تساوی در دربی چقدر می‌تواند در سرنوشت قهرمانی تأثیر بگذارد، گفت: هنوز 18 بازی برای همه تیم‌ها باقی مانده و زود است که قضاوت کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس دو گل مشابه به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: می‌دانستیم که بازیکنان پرسپولیس کیفیت بالایی دارند. صادقی و ترابی بازیکنان خوبی بودند و روی بازی آنها کار کرده بودیم که در یک محوطه کوتاه کار می‌کنند و روی کرنرها هم کوتاه کار می‌کنند، ولی در ضربات آزاد نتوانستیم آنها را کنترل کنیم. خوب کار کرده بودیم و برای توپ‌های دوم هم خودمان را آماده کردیم، ولی گاهی اوقات نمی‌توانیم همه چیز را کنترل کنیم، می‌دانیم چه کار می‌کنیم، ولی گل را در دقیقه
90 خوردیم و واقعاً ناراحت‌کننده بود، چون سه امتیاز در دست‌مان بود.