خط هافبک پرسپولیس بهتر از استقلال بود

سید مهدی سیدصالحی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس:

سید مهدی سیدصالحی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس: خط هافبک پرسپولیس بهتر از استقلال بود



سید مهدی سیدصالحی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس درباره تساوی ۲ بر ۲ استقلال و پرسپولیس در داربی ۹۹ گفت : دربی باکیفیت و با انرژی بود. گل محمدی سعی کرد هافبک‌های رونده را در زمین قرار دهد و در خط حمله به صورت چرخشی عالیشاه و ترابی جای خود را عوض می‌کردند. پرسپولیس سعی کرد بازیسازی را از جلوی دروازه خودش شروع کند و در نهایت هم توانستند روی یک ضربه ایستگاهی به گل برسند.
وی افزود : اشتباه استقلال این بود که سعی می‌کرد از یک سوم میانی روی پرسپولیس فشار بیاورد. همین مساله باعث شد استقلال سردرگم بازی کند. با این حال بازی جذابی دنبال شد و دقایقی از بازی روی دروازه استقلال و دقایقی روی دروازه پرسپولیس دنبال شد. نیمه دوم استقلال خط پرس را عقب تر آورد و اجازه داد پرسپولیس بالاتر بیاید تا بتوانند ضد حمله بزنند. محمد محبی این کار را انجام داد و استقلال توانست با گل مطهری به گل برسد.
بازیکن سابق پرسپولیس اضافه کرد: بعد از آن تعویض‌های ساپینتو باعث شد استقلال عقب تر برود. با ورود قائدی و شکل چینش تیم، استقلال عقب نشست و پرسپولیس بهتر بازی کرد. با آمدن محمد عمری و سروش رفیعی گردش توپ پرسپولیس بیشتر شود. این بازیکنان رونده دفاع استقلال را به‌هم ریخت و روی یک ضربه کرنر در نهایت به گل رسیدند و بازی به تساوی کشیده شد.
او ادامه داد: خط دفاعی استقلال ناهماهنگ بود و دیدید که روی هر دو گل اشتباه دفاع و دروازه‌بان استقلال باعث ۲ گل برای پرسپولیسی‌ها شد.