فراهم شدن امکان استعلام مدارک تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق کد صحت

فراهم شدن امکان استعلام مدارک تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق کد صحت


 


امکان صحت‌سنجی و اخذ تائیدیه تحصیلی مدارک دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق پرتال سازمان امور دانشجویان فراهم شد.
به گزارش ایسنا، مهندس اشرفی، مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در راستای تسهیل و تسریع در صدور تائیدیه تحصیلی دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۱۴ آذرماه سال‌جاری روی گواهینامه موقت پایان تحصیلات و دانشنامه دانش‌آموختگان این دانشگاه، کد صحت درج و امکان صحت‌سنجی و اخذ تائیدیه این مدارک از پرتال سازمان امور دانشجویان فراهم شده است.
وی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی این فرآیند را طی نامه‌ای به همه دانشگاه‌ها، مراکز، موسسات آموزش عالی و دستگاه‌های اجرائی اعلام نموده است؛ در همین راستا دانشگاه‌ها و سازمان‌های درخواست‌کننده تائیدیه تحصیلی می‌توانند با استفاده از بارکدخوان و یا با ورود مستقیم به درگاه
 http : // portal . saorg . ir  و وارد کردن
 کد ۲۰ رقمی مندرج در دانشنامه و گواهینامه موقت پایان تحصیلات، نسبت به دریافت تائیدیه تحصیلی مربوطه به صورت برخط اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع
علمی کاربردی، مهندس اشرفی افزود: باتوجه به محدودیت پاسخگوئی واحدهای استانی این دانشگاه
 به درخواست‌های استعلام مدارک صادره سنوات گذشته که فاقد بارکد و کد صحت می‌باشند، از دستگاه‌های اجرائی خواسته شده تا صرفاً برای این دسته از مدارک فاقد کد صحت با واحد استانی محل تحصیل مکاتبه کنند.