هشتگرد به گارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد

معاون فنی و شهرسازی شهرداری هشتگرد:

معاون فنی و شهرسازی شهرداری هشتگرد: هشتگرد به گارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد

ساوجبلاغ – سیروس رنجبرکهن
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد مهندس احمد کمالی با بیان اینکه هشتگرد به زودی به کارگاه عمرانی تبدیل خواهد شد از تکمیل پروژه های عمرانی در ماه‌های پایانی سال خبر داد.
کمالی افزود :اجرای عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های شهر هشتگرد بر اساس اولویت‌بندی و با اولویت مناطق محروم در حال انجام است.
وی ادامه داد: علی‌رغم گرانی بی‌سابقه مصالح آسفالت اما شهرداری هشتگرد به صورت مستمر در حال لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان‌های مختلف شهر است و همچنین پروژه‌های جدول گذاری و ترمیم جدولهای فرسوده،اجرای کفپوش در خیابان پویا و شهرک ینگی امام، بهسازی پارک‌ها و فضای سبز در چندین منطقه در حال انجام است.
معاونت فنی و شهرسازی شهرداری هشتگرد گفت: خیابان اصلی و فرعی در مناطق مختلف شهر هشتگرد بخصوص در بخش فرسوده و کم برخوردار توسط شهرداری برای انجام پروژه‌های عمرانی که شامل زیرسازی کامل، جدول گذاری و روکش آسفالت است شناسایی و عملیات اجرایی در این خیابان‌ها نیز با برنامه زمان‌بندی آغاز شده است.
وی با اشاره به آغاز فاز پایانی  پروژه‌های عمرانی گفت: معابری که نیاز به زیرسازی و روکش آسفالت داشتند در دستور کار شهرداری قرار گرفته و مقدمات این پروژه هم اکنون در حال انجام است و در بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی خوبی در خصوص مسائل عمرانی خواهد شد .مهندس کمالی در پایان برنامه ریزی کارشناسی، کار و تلاش شبانه روزی و همکاری نهادها با شهرداری، را زمینه ساز رفع مشکلات عنوان کرد .