مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن: امیدوارم کم اشتباه باشیم و هوادار را شکست دهیم

مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن: امیدوارم کم اشتباه باشیم و هوادار را شکست دهیم


مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار گفت : با تیم جوان و بسیار دونده بازی داریم که می‌تواند کار را برای هر تیمی سخت کند. امیدوارم زمین ورزشگاه دستگردی به شکلی باشد که هر دو تیم بتوانند بازی خوبی به نمایش بگذارند. در بازی قبل با توجه به بارندگی، چمن ورزشگاه دستگردی شرایط خوبی نداشت.
وی افزود : امیدوارم روز کم اشتباهی داشته باشیم و بتوانیم از اشتباهات تیم حریف استفاده کنیم. در بازی گذشته‌مان اشتباهات بدی داشتیم و تمرکز نداشتیم. این باعث شد مقابل صنعت نفت مساوی کنیم اما امیدوارم کم اشتباه باشیم و هوادار را شکست دهیم.
وی گفت: محروم نداریم اما سعید باقرپسند، مسعود ابراهیم زاده و سجاد آشوری مصدوم هستند. بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.
سرمربی ذوب‌آهن درباره تغییرات این تیم در نیم فصل گفت: فعلا روی بازی  با هوادار باید تمرکز کنیم اما در این بین به تغییرات هم فکر می‌کنیم. قطعا مثل همه تیم‌ها چند تغییر خواهیم داشت و سعی می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم.تارتار درباره عملکرد تیمش در نیم فصل گفت: باتوجه به بودجه‌ای که داشتیم، نسبت به سال گذشته پیشرفت کردیم. درست است که مساوی زیاد داشتیم اما در طول نیم فصل اول فقط دو باخت داشتیم و آن‌ هم مقابل تیم‌های مدعی بوده است. شرایط بدی نداشتیم و اگر فردا بتوانیم با تمرکز کار کنیم، دست پر از زمین خارج خواهیم شد.
وی  درباره مشکل گلزنی در فوتبال ایران بیان کرد: این ضعف فوتبال ماست و دلیلش این است که مهاجمان خوب ما ترانسفر می‌شوند. روی تیم‌های پایه باید کار و سرمایه گذاری کنیم و بازیکن تولید کنیم. نباید از آکادمی‌ها غافل شویم و باید بیشتر در این قسمت سرمایه گذاری کنیم.