معاونت خدمات شهری شهرداری شهریار: پروژه ساماندهی و رفع مشکل حوضچه فاضلاب امیریه در مراحل نهایی است

معاونت خدمات شهری شهرداری شهریار: پروژه ساماندهی و رفع مشکل حوضچه فاضلاب امیریه در مراحل نهایی است

 .
شهریار-برزگر
پس از بازدید فرماندار ویژه شهرستان شهریار در سه هفته گذشته ، که از نواقص موجود در حوضچه فاضلاب امیریه بازدید گردید ، تمهیدات  کاربردی و راهبردی برای رفع  مشکلات این نقیصه در دستور کار معاونت خدمات شهرداری شهریار قرار گرفت‌.
به گفته معاونت شهری شهرداری شهریار این مشکل سال‌ها ساکنین مناطق همجوار آن را با مشکل  مواجه نموده بود.
وی در این خصوص گفت: مشکل حوضچه فاضلاب امیریه یکی از مطالبات چند ساله مردمی بود که  متاسفانه به دلایل مختلف تاکنون به صورت قطعی مرتفع  نشده بود لذا در راستای ساماندهی و هدایت آبهای سطحی شهرک امیریه به این منطقه اقدامات اجرایی در دستور کار این معاونت قرار گرفت .
عباس روزه دار افزود : پس از بازدید کامل از این حوضچه و بررسی دلایل اصلی نواقص موجود ،با تاکیدات شهردار محترم مبنی بر مرتفع نمودن این معضل در اولین فرصت ،که سال‎هاست پس از بارش باران موجبات رنج و زحمت مردم را ایجاد می‎کند تمهیدات ضرب العجلی ما در این خصوص آغاز شد و خوشبختانه پس از گذشت سه هفته مراحل پایانی این پروژه در حال اتمام است.
معاونت خدمات شهری یادآور شد : رهبر معظم انقلاب در خصوص خدمت صادقانه به مردم می فرمایند «هیچ کاری  مهم و فوری تر از خدمت به مردم  نیست» لذا ایشان حجت را با بیام این جمله برای مسئولین تمام نموده اند ، لذا معتقدم حرکت در مسیر تبیین سده توسط ایشان قطعا کارگشا و راهگشا است .
وی در پایان افزود : امیدواریم با عنایت خداوند و همت شبانه روزی همه همکارانم در معاونت خدمات شهری و امور مناطق و نواحی ،سازمان پسماند،آتش‌نشانی ،واحد موتوری و شهرداری منظقه ۲ امیریه تا هفته جاری معضلات زیست محیطی مردم شهرک امیریه مخصوصا ساکنانی که در همجواری این حوضچه زندگی می‌کنند را با اجرای این پروژه ، مرتفع نمائیم.