سبو شهبازیان بازیکن سابق استقلال: استقلال بازیکن طراح ندارد

سبو شهبازیان بازیکن سابق استقلال: استقلال بازیکن طراح ندارد


سبو شهبازیان بازیکن سابق استقلال ، در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال گفت : بعد از تعطیلات جام جهانی شرایط خوبی از استقلال ندیدیم. متاسفانه در بازی آخر هم اصلا بازی خوبی انجام ندادند. تراکتور فوتبال خیلی خوبی ارائه داد و توانست 3 امتیاز را بگیرد. مسائل فنی زیادی وجود داشت و خیلی جای بحث دارد. سرمربی تیم به این مهره چینی اعتقاد دارد اما این مساله هم جای بحث دارد. طرفداران استقلال انتظار دارند که تیم نتیجه بگیرد. امیدوارم برای نیم فصل دوم برنامه بهتری وجود داشته باشد تا شاهد بازی‌های خوب همراه با امتیاز باشیم.
وی در خصوص اینکه استقلال پس از جام جهانی روند قبلی خودش را ندارد و علت این مساله فقط تعطیلات است یا مسائل دیگری هم دخیل هستند، گفت: تعطیلات که برای همه تیم‌ها بوده است. به نظرم چیدمان تیم جای بحث دارد. ضمن اینکه برخی بازیکنان هم در زمین قابلیت‌های خودشان را به اجرا نمی‌گذارند. بازیکنانی هستند که مردم از آن‌ها انتظار دارند حتی خودشان نتیجه بازی را تعیین کنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده است. روی کارهای تاکتیکی و چیدمان مهره‌ها باید خیلی کار شود.
کارشناس فوتبال تصریح کرد: استقلال نفرات و مهره‌های خیلی خوبی در پست‌های مختلف دارد. با این حال مشکل بزرگی که در استقلال می‌بینم، خط هافبک این تیم است. این تیم یک بازیکن طراح که بتواند بازیکنان خط حمله را تغذیه کند، ندارد. مقابل تراکتور 3 هافبک یک شکل در ترکیب بودند. چشمی، مهدی‌پور و نیک نفس که هر سه تقریبا ویژگی‌های تدافعی‌شان بیشتر است و در این بخش بهتر بازی می‌کنند. بازیکنانی نیستند که بتوانند طراحی حمله کنند یا پاس عمقی به مهاجمان بدهند.