حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس : تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس ندارم

حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس : تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس ندارم


حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس این روزها در صدر اخبار مربوط به خروج از پرسپولیس قرار دارد و شایعات درباره جدایی او داغ شده است. موضوعی که واکنش او را هم در پی داشته و مدعی است از این حواشی و اخبار خسته شده و برخلاف آن به‌دنبال تمرکز برای نمایش موفق در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی خواهد بود.
وی در ابتدا درباره صدرنشینی تیمش در نیم فصل گفت: خدا را شکر که توانستیم به هدف اولمان در طول این بازی‌ها برسیم. امتیازات نیم‌فصل اول مهم و حیاتی هستند و قطعا در ادامه مسیر کمک زیادی به ما خواهند کرد. باید این روند را حفظ کنیم و شرایط را در ادامه مسیر بهتر کنیم تا بتوانیم به هدف نهایی خودمان که قهرمانی است، دست پیدا کنیم.
وی افزود : کار سختی پیش روی ما قرار دارد. رقبای قدرتمند و با کیفیتی داریم که طی نیم فصل دوم به‌سختی امتیاز از دست خواهند داد و ما نیز امیدواریم با نتایج بهتر به هدف خودمان برسیم.
مهاجم پرسپولیس درباره شایعات مربوط به جدایی‌اش از این تیم می‌گوید: خودم هم واقعا خسته شده‌ام؛ از بس که هر دقیقه، یک شایعه و خبر جدید درباره تیم بعدی‌ام منتشر می‌کنند. من اکنون عضو پرسپولیس هستم و از حضور در این تیم احساس افتخار می‌کنم. می‌دانم چه مسئولیت سنگینی روی دوشم است و باید سعی کنم بهتر باشم تا انتظارات را هم برآورده کنم.
وی در پایان گفت : هیچ تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس ندارم و سعی می‌کنم به بهترین شکل انتظارات کادر فنی را ابتدا در تمرین و در نهایت در فرصت‌هایی که به من داده می‌شود برآورده کنم.