حسن روشن کارشناس فوتبال : ضعف اصلی استقلال ساپینتو است

حسن روشن کارشناس فوتبال : ضعف اصلی استقلال ساپینتو است

 


 حسن روشن کارشناس فوتبال با انتقاد از عملکرد استقلال برابر تراکتور که منجر به شکست دو بر صفر آبی پوشان شد، گفت: یک بازی پر از انتقاد، بی انگیزه و بی هدف را از استقلال دیدیم. یاد ندارم در طول سال‌هایی که در این تیم بازی کرده ام و یا دیدارهای استقلال را تماشا کرده ام اینقدر این تیم را ناهماهنگ و ضعیف دیده باشم. بازیکنان از دادن یک پاس سالم به هم عاجز بودند و جز اعتراض به داوری کار دیگری انجام ندادند.
وی در پاسخ به این پرسش که چه راهکاری وجود دارد که استقلال از این بن بست خارج شود، گفت: اول باید ببینیم چرا ساپینتو پاسخگوی این اتفاقات نیست، او که به عنوان سرمربی هر روز کنار بازیکنان است، آنها را به خوبی می‌شناسد و بازیکنان زیر نظر او تمرین می‌کنند چرا باید این گونه ضعیف ظاهر شوند. سرمربی استقلال هربار نتایج ضعیفش را به گردن دیگران انداخته است اما باید قبول کند ضعف اصلی از خود اوست و حالا باید صادقانه با مردم صحبت کند و اگر مشکلاتی است که مردم نمی‌دانند آنها را بازگو کند. در حال حاضر تیغ انتقادات او را مورد خطاب قرار داده و باید جوابگوی مردم باشد.
روشن در ادامه گفت: با این روندی که استقلال در پیش گرفته به اعتقاد من تغییرات اساسی در کادر فنی وبازیکنان الزامی است، بعضی بازیکنان در حد و اندازه‌های نام استقلال بازی نمی‌کنند و برخی‌ها هم آنقدر نیمکت نشین شده اند که هیچ انگیزه‌ای ندارند. بنابراین باید هر چه زودتر اقدامات لازم صورت بگیرد تا استقلال از این شرایط بد خارج شود.
کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر کادر فنی می‌تواند راهگشای استقلال باشد، گفت: این را باید مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره تصمیم بگیرند آنها هم زیر فشار انتقاد هستند بنابراین باید دور از احساسات و حواشی به وجود آمده جلساتی را با کادر فنی برگزار کرده و به دنبال برطرف کردن مشکلات باشند و اگر دیدند ساپینتو در استقلال به بن بست رسیده و توانایی کار کردن را ندارد بهتر است وضع از این بدتر نشده تغییرات را در تیم به وجود بیاورند تا استقلال از این بحرانی که در آن است خارج شود.