نه بازیکنی می رود ، نه بازیکنی می آید؛ لیست استقلال پر است

نه بازیکنی می رود ، نه بازیکنی می آید؛ لیست استقلال پر است


چند روزی است که پنجره زمستانی در فوتبال ایران باز شده و تیم ها بر اساس قوانین حاکم بر نقل و انتقالات حتی در صورت نداشتن جای خالی می توانند بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنند.
در این راستا  پیش بینی می شد استقلال با وجود ترافیک در همه خطوط یکی از تیم های فعال در این زمینه باشد. به خاطر اینکه استقلال 5 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده و بدین معنی است برای تقویت حتما باید بازیکن جدید به خدمت بگیرد.
اینکه استقلال با هیچ بازیکنی قرارداد امضاء نکرده طبیعی است. به این خاطر که پنجره این تیم بسته است و مادامی که این پنجره باز نشود، هیچ بازیکنی ریسک قرارداد با استقلال را به جان نمی خرد. اما اینکه استقلال لیست خروج هم ندارد در نوع خود جالب است. با وجود  
نیمکت نشینی چند بازیکن شاخص و اینکه برخی از بازیکنان هم کمتر مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار می گیرند، هیچ بازیکنی در روزهای اخیر برای گرفتن رضایتنامه و ملحق شدن به تیم جدید به دفتر باشگاه استقلال مراجعه نکرده و همه بازیکنان در تمرین حاضر می شوند.
لیست استقلال پر است. در صورتی که پنجره این تیم باز شود، باشگاه به میزان جذب بازیکن جدید باید بازیکن از ترکیب خارج کند. نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر تا 13 بهمن ادامه خواهد داشت.