استقلال به کمتر از ۳ امتیاز قانع نیست

استقلال - نفت مسجدسلیمان؛

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز سه‌شنبه با انجام ۴ مسابقه آغاز می‌شود و در مهم‌ترین بازی‌ها استقلال میزبان نفت مسجدسلیمان قعرنشین است و سپاهان صدرنشین در اهواز به مصاف فولاد می‌رود.

استقلال به کمتر از ۳ امتیاز قانع نیست

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز سه‌شنبه با انجام 4 مسابقه آغاز می‌شود و در مهم‌ترین بازی‌ها استقلال میزبان نفت مسجدسلیمان قعرنشین است و سپاهان صدرنشین در اهواز به مصاف فولاد می‌رود.
آبی پوشان با دو برد متوالی 33 امتیازی شدند و به 3 امتیازی سپاهان صدرنشین و پرسپولیس رسیدند تا مثلث مدعیان قهرمانی لیگ تکمیل شود. استقلال در این هفته مقابل تیم قعرنشین لیگ بازی دارد تیمی که با 37 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارد و برای بقا می جنگد. هفته گذشته استقلال در حالی که می توانست بی دردسر و با 3 امتیاز شیرین و خوب و خوش از کرمان به تهران برگردد، دچار حاشیه‌های حیرت انگیزی شد، اتفاقات 4-5 دقیقه آخر مسابقه با مس جنجال به پا کرد!
ساپینتو بخاطر درگیری کنار زمین مورد انتقاد برخی از پیشکسوتان باشگاه هم قرار گرفت ! از سویی دیگر شایعه تغییر مدیرعاملی باشگاه نیز منتشر شده که اعضای هیات مدیره برکناری علی فتح الله زاده را تکذیب کردند. با این شرایط استقلال در حالی مقابل تیم قعرنشین قرار می گیرد که ساپینتو به دلیل اخراج در بازی گذشته روی نیمکت حضور ندارد، در آن سوی میدان رضا عنایتی مهاجم و کاپیتان سابق استقلال هدایت نفت را برعهده گرفته و از روزی که به این تیم آمده دو مساوی به دست آورده و نوار باخت های نفت را قطع کرده است.
نفت کار دشواری برای بقا در لیگ برتر دارد ولی تقابل عنایتی با استقلال در حضور هواداران جذاب خواهد بود.شاید عنایتی مقابل استقلال به کسب یک امتیاز هم راضی باشد اما تساوی در ورزشگاه آزادی آن هم مقابل هواداران نوعی باخت محسوب می شود. بنابراین آبی پوشان با ترکیبی هجومی به میدان خواهند رفت ،  حسین حسینی به احتمال زیاد بازهم به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و علیرضا رضایی برای سومین بازی متوالی درون دروازه استقلال می ایستد. در بازی رفت هم نفت یک امتیاز از استقلال گرفت اما این مرتبه آبی پوشان به دنبال سومین برد متوالی هستند تا همچنان با مدعیان قهرمانی در کورس باشند.