پرسپولیس برای برد می جنگد ، هوادار برای نباختن

پرسپولیس- هوادار؛

از مسابقات هفته بیستم لیگ برتر امروز دوشنبه ۴ بازی برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه پرسپولیس میزبان تیم هوادار تهران است.

پرسپولیس برای برد می جنگد ، هوادار برای نباختن


 


از مسابقات هفته بیستم لیگ برتر امروز دوشنبه 4 بازی برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه پرسپولیس میزبان تیم هوادار تهران است.
امروز در ورزشگاه آزادی تهران ، پرسپولیس و هوادار در شرایطی به مصاف یکدیگر میروند که پرسپولیس در این بازی بهترین فرصت را دارد تا دوباره به صدر جدول برگردد البته به صورت موقت مگر اینکه بتواند بیش از 4 گل به هوادار بزند که خیلی بعید است. شاگردان گل محمدی در آبادان از باخت به برد رسیدند اما هوادار در خانه اش مقابل تراکتور در لحظه های آخر شکست خورد. ساکت الهامی بعد از این باخت گفت که تیمش خیلی اسپانیایی تر از تراکتور خمز بازی
می کند.
حالا این تیم می خواهد پرسپولیس را متوقف کند زیرا اگر دست خالی از این بازی خارج شود ممکن است از رده نهم به دوازدهم سقوط کند بنابراین هدف اول ساکت الهامی در این بازی نباختن است. پرسپولیس اما برای برد و سه امتیاز می جنگد. بازی رفت را سه بر یک سرخپوشان بردند و این مرتبه هم به دنبال پیروزی پرگل هستند تا از سپاهان هم سبقت بگیرند شاید در این بازی از پریرا مهاجم جدید و برزیلی پرسپولیس رونمایی شود. امروز به یقین سپاهانی ها و استقلالی ها به شدت حامی تیم هوادار خواهند بود تا این تیم بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد.