رقیب سرسختی برای تیم های آسیایی هستیم

مرتضی کاشانی سرمربی تیم ملی فانکشنال ایران :

اردوی نهایی تیم ملی فانکشنال ایران جهت حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۳ کره جنوبی زیر نظر مرتضی کاشانی در ایام تعطیلات سال نو برگزار شد .

رقیب سرسختی برای تیم های آسیایی هستیم

اردوی نهایی تیم ملی فانکشنال ایران جهت حضور در مسابقات  آسیایی 2023 کره جنوبی زیر نظر مرتضی کاشانی  در ایام تعطیلات سال نو برگزار شد .
در این اردو سعید مولوی ، عباس خزلی ، فرشید عمارلو ، هدیه ویسی ، مریم زنبق و مولود زمانی همه روزه تمرینات خود را بر اساس شیوه های نوین تمرینی دنبال می کردند . ملی پوشان ایران روز 6 اردیبهشت عازم این رقابت ها خواهند شد .
در خصوص چگونگی برگزاری این اردو و شرایط آمادگی ورزشکاران کشورمان ، مرتضی کاشانی  سرمربی تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران گفت : بعد از برگزاری مسابقات انتخابی فانکشنال فیتنس ایران ،
 ۳ ورزشکار آقا و ۳ ورزشکار خانم وارد اردو تیم ملی شدند  و تمام روزهای تعطیلات سال نو به صورت تخصصی در چند جلسه تمرین کردیم و ورزشکاران در شرایط آمادگی مطلوبی قرار دارند .
وی افزود : کمتر از یک  ماه دیگر تا شروع مسابقات آسیایی فانکشنال فیتنس در کره جنوبی باقی مانده است و در این شرایط از تمام ورزشکاران راضی هستم ، ورزشکاران شرایط بدنی و ذهنی بسیار مطلوبی دارند .
وی اضافه کرد : ما  یک زمان ۳ هفته ای دیگر هم تا شروع مسابقات داریم که برای این ایام هم برنامه ریزی کرده و قراراست  یک اردو در خارج از تهران داشته باشیم ،  در این اردو طبق برنامه ریزی انجام شده کادرمربیان، سیستم های هوازی و تمرینات با وزنه و مهارتهای هر فرد را به چالش خواهیم کشید .
وی تاکید کرد : با توجه به آمادگی ورزشکاران به یقین امسال رقیب سرسختی برای تیم های آسیایی هستیم و امیدواریم که بتوانیم با مدالهای خوش رنگ به وطن عزیزمان برگردیم .