برگزاری کمیته بهبود بهره برداری و پایداری شبکه برق کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

نشست مشترک شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای گذر موفق از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲ برگزار شد.

اهواز-محمدي
نشست مشترک شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای گذر موفق از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲ برگزار شد.
در این نشست که در یاسوج با حضور مدیران ۲ شرکت برگزار شد وضعیت شبکه برق و راه‌های تعامل و همکاری برای تامین برق تابستان ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست ابتدا محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد وضعیت شبکه برق این استان را تشریح و نقاطی که در آن دچار چالش و مشکلاتی در تامین برق هستند را بیان کرد.
محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد شهدای زیادی در انقلاب و جنگ تحمیلی تقدیم این کشور کرده، افزود: تمام توان خود را برای گذری آرام از پیک تابستان انجام خواهیم داد و مردم این استان نگران تامین برق تابستان ۱۴۰۲ نباشند چرا که با تعامل و همکاری شرکت برق منطقه‌ای و توزیع در به ثمر نشستن پروژه‌هایی که در دست اجرا است، تابستانی بدون خاموشی را پشت سر خواهیم گذاشت.
در ادامه این نشست مشکلات و چالش‌های موجود در شبکه مورد بررسی قرار گرفت و با ارائه راهکار برای آنها مقرر شد که این مسائل تا قبل از شروع پیک مصرف سال جاری با تعامل و همکاری دو شرکت برطرف شود.
بر اساس این گزارش شبکه انتقال و فوق توزیع استان کهگیلویه و بویراحمد تحت نظارت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان است و در حال حاضر در کنار بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت شبکه موجود، احداث پروژه خط نیروگاه چم شیر و پروژه پست و خط دژکوه با ارزش سرمایه‌گذاری هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز در دست اجرا است.
مدیران شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به طور مستمر از این پروژه‌ها بازدید می‌کنند تا در موعد مقرر وارد مدار شوند.