عامل رسیدگی به «اختلال پیش آمده...» کیست؟!

طی روزهای اخیر وضعیت اینترنت به قدری پر نوسان و اختلال گردیده است که موجب کلافگی و عصبانی شدن کاربران شده و به طور سراسری شاهد بروز مشکلات در شرکت های مختلف ارائه کننده سرویس های اینترنتی هستیم.

عامل رسیدگی به «اختلال پیش آمده...» کیست؟!

طی روزهای اخیر وضعیت اینترنت به قدری پر نوسان و اختلال گردیده است که موجب کلافگی و عصبانی شدن کاربران شده و به طور سراسری شاهد بروز مشکلات در شرکت های مختلف ارائه کننده سرویس های اینترنتی هستیم.
این اختلالات به قدری است که در پیام ضبط شده برخی از شرکت های سرویس دهنده پیش از اعلام منوی خدمات، آورده اند که «اختلال پیش آمده خارج از سرویس ما می باشد و درصدد پیگیری و رفع آن هستیم». حال مشخص نیست این اختلال پیش آمده را باید از کجا پیگیری کرد و چطور می توان برای انجام امور بدون دردسر کارها را پیش برد.
اینکه تنها برای بازکردن یک سایت داخلی و یک باز کردن یک ویدئوی 2 دقیقه ای منتظر سرعت اینترنت باشیم با کدام یک از شعارها و وعده های مربوط به دسترسی سریع به اطلاعات همخوانی دارد.
کاربران ایرانی چه تفاوتی با دیگر کاربران در اقصی نقاط جهان دارند که همواره در استفاده از نسل های جدید اینترنت و سرعت بالا باید در عقب قافله جهانی حرکت کنند. این سبک خدمت رسانی به مردم در حوزه اینترنت با هیچ مبنای اخلاقی و فنی مطابقت ندارد. پول سرویس های با سرعت بالا را به صورت چند ماهه از مردم می گیرند اما در واگذاری خدمات خریداری شده هیچ مسئولیت و تعهدی دیده نمی شود.
 البته این گلایه های مردم بی فایده است چون راه به جایی نمی برند و تغییری حاصل نمی شود.