دومین جشنواره نقاشی قرآنی در موزه قلعه وکیل برگزار شد

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری دومین جشنواره نقاشی قرآنی کودکان در موزه قلعه وکیل اراک خبر داد.

اراک-خبرنگار آفرينش
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از برگزاری دومین جشنواره نقاشی قرآنی کودکان در موزه قلعه وکیل  اراک خبر داد.
به‌ گزارش روابط‌‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی مصطفی مرزبان گفت:جشنواره و مسابقه نقاشی کودکان همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و به مناسبت گرامیداشت روز جهانی موزه‌ها و بناهای تاریخی در محل موزه قلعه وکیل و در حیاط عمارت با حضور کودکان برگزار شد.
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت:در این جشنواره و مسابقه که به صورت نقاشی با موضوع قرآنی برگزار شد، بیش از 50 کودک حضور داشتند.
مرزبان افزود:کودکان با موضوعات انس با قرآن و همچنین با موضوع بناهای تاریخی و میراث فرهنگی به کشیدن نقاشی پرداختند که بعد از اعلام نفرات برتر در آخرین روز جشنواره به 4 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.او بیان کرد:آموزش، تقویت قدرت تخیل کودکان، آشنایی با قرآن، آشنایی با فرهنگ و تاریخ و تمدن، هدفمند کردن بازدید از موزه ها، ایجاد علاقه در نسل آینده از جمله اهداف این جشنواره بود.