نه طرفدار پرسپولیسم نه استقلال؛ من ملوانی هستم

سهیل فداکار مهاجم تیم فوتبال ملوان :

سهیل فداکار مهاجم تیم فوتبال ملوان و زننده گل تساوی تیمش برابر سپاهان در خصوص این بازی گفت : بازی سختی برابر سپاهان داشتیم. این تیم بسیار بزرگ و با کیفیت است.

سهیل فداکار مهاجم تیم فوتبال ملوان و زننده گل تساوی تیمش برابر سپاهان در خصوص این بازی گفت : بازی سختی برابر سپاهان داشتیم. این تیم بسیار بزرگ و با کیفیت است. ما جلوی ۷۵ هزار هوادار فوق‌العاده در اصفهان بازی کردیم و از چنین جوّی لذت بردیم. در واقع با انگیزه کامل به مصاف سپاهان رفتیم. از نظر روانی و تاکتیکی زیاد تمرین کرده بودیم تا این تاکتیک‌ها را در زمین به خوبی پیاده کنیم.
وی درباره گل تساوی در دقیقه ۸۹ این دیدار گفت: موقعیت یک ضربه ایستگاهی بود و دفاع ما بلند شد و سر زد و توپ در ۶ قدم افتاد و با زرنگی توانستم توپ را به گل تبدیل کنم. خوشحالم هواداران ملوانی که از انزلی تا اصفهان آمدند، ناراحت برنگشتند.
وی در پاسخ به این پرسش که شما با زدن گل تساوی قهرمانی احتمالی را به پرسپولیس هدیه کردید و چه حسی دارید و طرفدار کدام تیم هستید، خاطرنشان کرد: نه طرفدار پرسپولیسم نه استقلال؛ من ملوانی هستم و امیدوارم هر تیمی حقش باشد، قهرمان شود. گل من به خاطر ملوان بود نه تیم دیگری.
مهاجم ملوان درباره نخستین تجربه بازی خود برابر استقلال و پرسپولیس یادآور شد: بازی برابر تیم‌های بزرگ و پرهوادار سخت است زیرا این تیم‌ها بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند که عالی بازی می‌کنند و ما باید برابر این تیم‌ها با حوصله بازی کنیم. در هر صورت نخستین تجربه برای چنین تیم‌های بزرگی واقعا خوب بود. حتی ملوان می‌توانست در جام حذفی استقلال را ببرد، اما با اخراج بازیکن ما، شیرازه تیم را بهم زد.