ساپینتو در شکست استقلال نقش پررنگی داشت

ضیا عربشاهی کارشناس فوتبال :

ضیا عربشاهی کارشناس فوتبال در خصوص برد پرسپولیس در بازی برابر استقلال گفت : هر دو تیم بازی را بسیار خوب شروع کردند و به دنبال این بودند که بازیسازی از خط دفاع را متوقف کنند اما در این شرایط علیرضا بیرانوند نقش پررنگی داشت و با بازی پا به توپ خود پرسپولیس را نجات داد.

ضیا عربشاهی کارشناس فوتبال در خصوص برد پرسپولیس در بازی برابر استقلال گفت : هر دو تیم بازی را بسیار خوب شروع کردند و به دنبال این بودند که بازیسازی از خط دفاع را متوقف کنند اما در این شرایط علیرضا بیرانوند نقش پررنگی داشت و با بازی پا به توپ خود پرسپولیس را نجات داد. او یک نعمت بزرگ برای پرسپولیس است و باید قدردانش باشیم.
وی افزود : به نظر من استقلال در عمق دفاع به شدت مشکل دارد و در این دیدار پرسپولیس از نقاط ضعف حریف به بهترین شکل استفاده کرد و توانست برنده باشد ، به نظرم حتی اگر کمی باهوش‌تر بود می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند.
وی تصریح کرد: این سه امتیاز کار پرسپولیس را برای قهرمانی بسیار آسان‌تر کرد تا بتواند با کوچکترین اشتباه تیم سپاهان، به صدر جدول برگردد. این اتفاق شدنی است.وی در خصوص اعتراض های ساپینتو در پایان دربی، اظهار داشت: او از زمان بازیکنی بسیار پرحاشیه بوده و متاسفانه رفتارهایش اصلا طبیعی نیست. ساپینتو با داد و بیدادهای بی‌اندازه اعتماد به نفس بازیکنانش را از بین برد و در شکست استقلال نقش پررنگی داشت.
وی با گلایه از رفتار بازیکنان و مربیان فوتبال ایران، گفت: متاسفانه امروز هر تیمی شکست می‌خورد داور را مقصر می‌داند و هر چه دلش می خواهد به آنها می‌گوید. در زمان ما با وجود اینکه دربی‌ها خیلی جذاب‌تر بود اما همه با هم دوست بودیم و شکست‌های خود را گردن کسی نمی‌انداختیم.