آیت‌الله رئیسی: ظرفیت‌های زیادی برای توسعه روابط ایران و عراق در عرصه‌های مختلف وجود دارد

در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه ایران و عراق؛

رئیس جمهور با بیان اینکه ارتقای سطح مناسبات ایران و عراق خوشایند دشمنان ما نیست، اظهار داشت: ایران و عراق متناسب با منافع دو کشور در منطقه به گسترش تعاملات خود خواهند پرداخت و تقویت و تحکیم روابط تهران و بغداد علاوه بر تامین منافع دو ملت به نفع منطقه نیز خواهد بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه ارتقای سطح مناسبات ایران و عراق خوشایند دشمنان ما نیست، اظهار داشت: ایران و عراق متناسب با منافع دو کشور در منطقه به گسترش تعاملات خود خواهند پرداخت و تقویت و تحکیم روابط تهران و بغداد علاوه بر تامین منافع دو ملت به نفع منطقه نیز  خواهد بود.
به گزارش  ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»  در نشست هیات‌های عالی‌رتبه ایران و عراق، با بیان اینکه سفر رئیس جمهوری عراق به ایران گام بلندی در ارتقای روابط خواهد بود، گفت: روابط دو کشور و نیز اجرای موافقتنامه‌های فیمابین از روند رو به رشد و رضایت‌بخشی برخوردار است، اما با این وجود ظرفیت‌های زیادی برای توسعه روابط در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتقای سطح مناسبات ایران و عراق خوشایند دشمنان ما نیست، افزود: ایران و عراق متناسب با منافع دو کشور در منطقه به گسترش تعاملات خود خواهند پرداخت و تقویت و تحکیم روابط تهران و بغداد علاوه بر تامین منافع دو ملت به نفع منطقه نیز است.