شانس قهرمانی استقلال در لیگ کمرنگ شده است

ستار همدانی بازیکن پیشین استقلال:

ستار همدانی بازیکن پیشین استقلال درباره پیروزی استقلال برابر پارس جنوبی جم و صعود آبی پوشان پایتخت به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت : بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس این تیم باید به مسابقات باز می‌گشت که خدا رو شکر با شکست دادن پارس جنوبی این اتفاق افتاد.

شانس قهرمانی استقلال در لیگ کمرنگ شده است

ستار همدانی بازیکن پیشین استقلال درباره پیروزی استقلال برابر پارس جنوبی جم و صعود آبی پوشان پایتخت به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت : بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس این تیم باید به مسابقات باز می‌گشت که خدا رو شکر با شکست دادن پارس جنوبی این اتفاق افتاد. با این برد شرایط برای استقلال خوب شد.
وی افزود : بازی سختی بود زیرا مسابقات حذفی جام شگفتی‌هاست و همه تیم‌های گمنام جلوی تیم‌های بزرگ انگیزه دارند که خودشان را نشان بدهند. استقلال توانست با تیزهوشی در این دیدار پیروز شده و به مرحله بعدی صعود کند.
وی درباره استراحت ساپینتو به برخی از بازیکنان در این دیدار گفت : در ترکیب اولیه استقلال مشخص بود که ساپینتو به برخی از بازیکنان استراحت داده است که فکر می‌کنم تصمیم عاقلانه بود زیرا با توجه به فشردگی بازی‌ها و امکان آسیب دیدگی، این امر قابل پیش‌بینی بود.
وی افزود: بعد از این که شانس قهرمانی در لیگ کم‌تر شده است، استقلال باید مسابقات حذفی را جدی‌تر بگیرد چون با انجام چند بازی می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کرده و سهمیه صعود به لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست بیاورد.