هر تیمی از نظر روانی قوی‌تر باشد قهرمان لیگ می‌شود

محسن بیاتی نیا مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال:

تیم فوتبال استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در شهر جم به مصاف پارس جنوبی رفت و با یک گل به پیروزی رسید.

هر تیمی از نظر روانی قوی‌تر باشد قهرمان  لیگ می‌شود

تیم فوتبال استقلال در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در شهر جم به مصاف پارس جنوبی رفت و با یک گل به پیروزی رسید.
محسن بیاتی نیا مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص این بازی گفت : اگر استقلال بعد از دربی در لیگ بازی می‌کرد و این بازی جام حذفی را نداشت، قطعاً ممکن بود اتفاقات بدتری برایش رخ بدهد. البته پارس هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود ولی استقلال به این برد نیاز داشت تا از نظر روحی به شرایط مناسب بازگردد. این بازی با پیروزی برای استقلال تمام شده است و دیگر مهم نیست یک  بر صفر شده است یا ۶ بر صفر. استقلال حداقل از باخت مقابل پرسپولیس رها شده است.
وی در خصوص اینکه استقلال حالا با این برد آماده سه هفته پایانی لیگ برتر می‌شود؛ آن‌هم در شرایطی که بعد از باخت به پرسپولیس به رده سوم جدول سقوط کرد. رقابت پرسپولیس، سپاهان و استقلال به حساس‌ترین رقابت چند سال اخیر در فوتبال ایران در هفته‌های پایانی تبدیل شده است و هر هفته ممکن است جام دست یکی از این سه تیم باشد ، گفت : به نظرم هر تیمی صبورتر و از نظر روانی قوی‌تر باشد قهرمان لیگ می‌شود.
تیمی با این مشخصات حتی اگر در جریان مسابقه از حریفش عقب بیافتد، قادر به جبران نتیجه است. در سه هفته نه می‌توان از نظر بدنی کار خاصی روی بازیکن کرد و نه می‌تواند تاکتیک جدیدی ارائه داد. تیمی قهرمان می‌شود که بازیکنانش از نظر روحی در شرایط بالایی باشند و همچنین مصدومان کمتری بدهد.
مهاجم پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که «آیا فکر می‌کنید صدر جدول باز هم تغییر می‌کند؟» اظهار کرد: هر سه تیم برای قهرمانی شانس دارند. زیبایی لیگ امسال نسبت به فصل‌های قبل در این است که سه تیم تا هفته پایانی رقابت نزدیکی برای قهرمانی دارند. قرعه و شانس هم مهم است. شخصاً نمی‌توانم چیزی را پیش بینی کنم و بگویم کدام تیم قهرمان می‌شود.