به تغییرات در جدول و قهرمانی در لیگ امیدواریم

روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال:

روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در جام حذفی گفت : این برد را به هواداران تبریک می گوییم و به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می گویم.

به تغییرات در جدول و قهرمانی  در لیگ امیدواریم

روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در جام حذفی گفت : این برد را به هواداران تبریک می گوییم و به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید می گویم. بازی سختی بود. بعد از باخت هفته قبل ( در دربی)تحت فشار بودیم و پارس جنوبی هم خیلی خوب بازی کرد البته ما موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم که طبیعی بود وقتی از این موقعیت ها استفاده نکنیم بازی به مشکل بخورد.
وی افزود: حریف خوب جنگید و دوید ولی ما هم تا دقیقه 120 به دنبال برد بودیم وبه بازیکنان خسته نباشید می گویم.
بازیکن استقلال در مورد اینکه به قهرمانی امیدوار است یا نه گفت: امسال مشکلات زیادی هم داشتیم  اما این روند خوب تیم را ادامه می دهیم و به تغییرات در جدول امیدواریم و به قهرمانی در لیگ هم امیدواریم. زمانی که 8 امتیاز عقب بودیم جنگیدیم و به لیگ برگشتیم و اکنون هم به هواداران قول می  دهم که تا آخر برای موفقیت تلاش خواهیم کرد و در جدول لیگ تغییرات ایجاد می شود.
وی در مورد اینکه ساپینتو به قهرمانی در لیگ امیدوار است، گفت: بله فکر می کنم ساپینتو مثل بازیکنان داخل زمین در کنار خط جنب و جوش دارد. وقتی تیم می برد او به اندازه بازیکنان خوشحال است و وقتی تیم بازنده می شود به اندازه بازیکنان زیر فشار است و اینگونه نیست که چون او مربی است کنار است.ساپینتو شخصیتی ستودنی است. او هم به قهرمانی در لیگ امیدوار است. زمانی که 8 امتیاز عقب بودیم هم او به ما می گفت که فقط کار خودتان را خوب انجام بدهید و ما قطعا برمی گردیم. اکنون هم می گویم در جدول لیگ تغییرات ایجاد می شود.