نشست اصحاب رسانه استان خوزستان با نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد؛

نشست اصحاب رسانه استان خوزستان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

اهواز-سید رسول محمدی
نشست اصحاب رسانه استان خوزستان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
این نشست با استقبال اصحاب رسانه خوزستان و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان معاونین اداره کل و مهشید خواجوی رئیس اداره آگهی های دولتی ، شهناز عظیمی رئیس اداره توزیع و دفاتر نشریات و محبت الله زارع رئیس امور رسانه ی استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخگویی به سوالات، بررسی مشکلات و پیشنهادهای اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در تالار اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
در ابتدای نشست مهشید خواجوی رئیس اداره آگهی های دولتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی درباره بخشنامه نحوه توزیع آگهی‏های دولتی ارائه نمود و در ادامه اصحاب رسانه خوزستان سوالات و ابهاماتی که در مورد توزیع آگهی های دولتی داشتند را بیان نمودند و خواجوی  به تمامی موارد مطرح شده طبق بخشنامه پاسخ شفاف و کامل دادند.
در ادامه اصحاب رسانه خوزستان با اشاره به شرکت‏های که آگهی‏های خود را خارج از سامانه ارشاد تقسیم می‏کنند خواستار رایزنی با این شرکت ها به جهت تقسیم آگهی هایشان از طریق سامانه ارشاد شدند .
محبت الله زارع رئیس امور رسانه ی استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به موضوع شرکت‏های که آگهی های خود را خارج از سامانه ارشاد تقسیم می کنند گفت:در این رابطه کار کارشناسی
صورت گرفته و خوشبختانه با پیگیری و مکاتبه های که با این شرکت‏ها انجام شده بخشی از این شرکت‏ها توزیع آگهی های خود را به ارشاد واگذار نمودند و در حال حاضر تقسیم آگهی آن ها از طریق سامانه ارشاد انجام می شود.
زارع ادامه داد بخشی از شرکت ها عمده سهامشان دولتی نیست و طبق قانون اجباری به توزیع آگهی‏هایشان از طریق سامانه ارشاد را ندارند ولی در صورت موافقت این شرکت‎ها نسبت به توزیع آگهی‎هایشان از طریق سامانه ارشاد اقدام می‎نماییم.