آغاز اجرای فراگیر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو

اجرای طرح فراگیر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره)از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شد.

اجرای طرح فراگیر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره)از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شد.
به گزارش آفرينش به نقل از روابط عمومي، مراسم آغاز اجرای طرح حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره)از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو و اهدای نمادین بسته حمایتی به دویستمین خانواده تحت حمایت این بنیاد برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در حوزه اجتماعی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد در گام دوم فعالیت‌های خود، دو موضوع محوری جمعیت و سلامت را سرلوحه کار خود قرار داده و کارویژه‌های متعددی را به مرحله اجرا رسانیده است.
حمیدرضا علیان‌زادگان اضافه کرد: طرح ملی حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو از سال قبل به صورت آزمایشی آغاز شده است و با یاری خداوند، این بسته حمایتی که مشتمل بر کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، اهدای بسته لبخندمادری به ازای هر یک از فرزندان، تامین پوشک فرزندان به مدت شش ماه، با ارزش تقریبی ۳۳ میلیون تومان برای یک خانواده دارای فرزند سه‌قلو می‌باشد، به دویستمین خانواده‌ای که تحت حمایت این بنیاد قرار گرفته‌اند تقدیم می‌شود.
علیان‌زادگان با بیان اینکه حمایت از خانواده‌های سه‌قلو و بیشتر فارغ از جغرافیا و دهک‌بندی خانوار، با جدیت ادامه خواهد داشت اظهار امیدواری کرد: با حمایت شرکای اجتماعی و خیرین بتوانیم خانواده‌های دارای فرزند دوقلو را نیز در سال‌های آینده در قالب این طرح مورد حمایت قرار دهیم.