شهرداری احمدآباد مستوفی پویاتر از گذشته

شهردار احمدآبادمستوفی گفت:فعالیت‌های شهرداری احمدآبادمستوفی برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان باقوت و جدیت ادامه دارد.

اسلامشهر-بهاره عشقی صابر
شهردار احمدآبادمستوفی گفت:فعالیت‌های شهرداری احمدآبادمستوفی برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان باقوت و جدیت ادامه دارد.
مصطفی ترکاشوند شهردار احمدآبادمستوفی با اشاره به ضرورت خدمات رسانی بهینه و بیشتر به شهروندان اظهار داشت:فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری احمدآبادمستوفی برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان باقوت و جدیت ادامه دارد.
وی افزود: فرایند جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر و نواحی اطراف از سوی عوامل زحمتکش مدیریت شهری احمدآبادمستوفی‌ همچنان ادامه دارد.
ترکاشوند با اشاره به برخورد با متخلفان واحد‌های صنفی تاکید کرد: چندین مورد اخطار به واحد‌های صنفی متخلف که اقدام به فک پلمپ کرده بودند، ابلاغ و فرآیند احضار آنها به مراجع قضایی از سوی عوامل مدیریت شهری احمدآبادمستوفی‌ با همراهی مرجع انتظامی درحال انجام است.
شهردار احمدآبادمستوفی در راستای حفاظت و حراست شایسته از محدوده و حریم شهر بیان کرد:در روزهای اخیر از چند مورد تخلف تخلیه غیرقانونی نخاله و پسماند و توقیف خودرو‌ها جلوگیری و صدور جریمه و اخذ تعهد از مالکان این وسایل نقلیه در خصوص عدم تکرار تخلف به همت عوامل پرتلاش مدیریت شهری  احمدآبادمستوفی‌ اعمال شد.
وی ادامه داد:به منظور سهولت در تردد شهروندان سه عدد سر چراغ روشنایی در خیابان ولیعصر جنوبی ابتدای خیابان ۱۳ آبان و جلوی ساختمان آتش نشانی نصب شده و چراغ‎های روشنایی میدان پارسا تعویض و چراغ‏های جدید و مدرن از سوی مدیریت شهری احمدآبادمستوفی‌ نصب شده است.
ترکاشوند ترمیم و بهسازی جوی آب خیابان ولیعصر (عج) شمالی در نقطه اتصال با خیابان لاله های انقلاب اول را از دیگر اقدامات انجام شده توسط مدیریت شهری احمدآبادمستوفی در روزهای اخیر برشمرد.