پرسپولیس شایسته قهرمانی است

حمید درخشان کارشناس فوتبال :

شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس با یک بازی جذاب و یک طرفه موفق شدند با نتیجه ۴ بر صفر تیم گل گهر سیرجان را شکست دهند تا بدون هیچ اما و اگر سرنوشت قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم همچنان در دستان خودشان باشد و با خیال آسوده در هفته پایانی به مصاف نساجی مازندران بروند.

پرسپولیس شایسته قهرمانی است

شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس با یک بازی جذاب و یک طرفه موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر تیم گل گهر سیرجان را شکست دهند تا بدون هیچ اما و اگر سرنوشت قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم همچنان در دستان خودشان باشد و با خیال آسوده در هفته پایانی به مصاف نساجی مازندران بروند.
حمید درخشان کارشناس فوتبال در خصوص این بازی گفت: شاهد یک بازی با کیفیت، قشنگ و کاملا متفاوت از پرسپولیس بودیم. به نظرم پرسپولیس یکی از  بهترین بازیهای خود را در این فصل به نمایش گذاشت و بدون هیچ حرف و حدیثی پیروزی ارزشمندی را برابر یکی از تیم های خوب لیگ بدست آورد. حالا همه چیز در هفته پایانی در دستان خود پرسپولیس است و می تواند قهرمان شود.
وی در مورد بازی حساس پرسپولیس با نساجی در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر گفت : پرسپولیس مطمئنا کار سختی را درپیش خواهد داشت. اگر چه سپاهان هفته بعد باید به مصاف مس کرمانی برود که هر لغزش کوچکی می تواند سقوط این تیم را در پی داشته باشد اما با توجه به شرایطی که پیش روی پرسپولیس است به نظرم پرسپولیس به مراتب کار سخت تری را نسبت به سپاهان دارد.
وی در واکنش به حواشی ایجاد شده بعد از صدرنشینی پرسپولیس گفت : بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس نباید کوچکترین توجه ای به این صحبت ها داشته باشند. سرنوشت قهرمانی در دستان آنها است. این جام زحمت یک فصل طاقت فرسا و پر فراز و نشیب است و به هر قیمتی شده است با چنگ و دندان باید مقابل نساجی به پیروزی برسند. درست است پرسپولیس کار دشواری را دارد اما این تیمی که من می بینم هر غیر ممکنی را می تواند ممکن کند.