فعاليت بالغ بر ۵۰۰ ميليارد ريال پروژه آبرساني در غرب جاسک

مديرعامل آب و فاضلاب هرمزگان :

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازديد از پروژه هاي آبرساني غرب شهرستان جاسک، از فعال بودن ۳ پروژه در اين حوزه با اعتباري بالغ بر ۵۰۰ ميليارد ريال خبر داد.

فعاليت بالغ بر ۵۰۰ ميليارد ريال پروژه آبرساني  در غرب جاسک

بندرعباس-شهين صادقي
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در بازديد از پروژه هاي آبرساني غرب شهرستان جاسک، از فعال بودن 3 پروژه در اين حوزه با اعتباري بالغ بر 500 ميليارد ريال خبر داد.
عبدالحميد حمزه پور در اين بازديد با تاکيد بر اينکه شهرستان جاسک ظرفيت بزرگي به نام سد جگين دارد، افزود:با توجه به بارندگي‏هاي خوب در مناطق بالادست اين سد بويژه در تابستان بايد از اين ظرفيت نهايت بهره را برد و نياز آبي اين شهرستان را از اين منبع تامين کرد.
به گفته وي، ظرفيت سد جگين به دليل نبود منابع زيرسطحي تامين آب شرب، يک نعمت براي مردم جاسک بويژه روستاهاي غرب اين شهرستان است که در تلاش هستيم از اين ظرفيت نهايت بهره را برده تا شاهد پايداري آب اين شهرستان، در
آينده اي نزديک باشيم.
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در عين حال به پروژه هاي فعال در حوزه غرب جاسک اشاره کرد و گفت:در حال حاضر در قالب چند پيمان اقدام به احداث 45 کيلومتر شبکه توزيع، 65 کيلومتر خط انتقال و 2 باب مخزن کرده ايم که پيشرفت قابل قبولي دارند.
به گفته حمزه پور، با تکميل فاز 1 و 2 اين پروژه، جمعيتي بالغ بر 3 هزار و 812 نفر در 11 روستاي بهمدي، باغان، نگر بالا، نگر پائين، نگر بلوچي، گاوبندي، سهران، پازرد، گنگان، گروک بالا، گروک پائين از آب شرب پايدار بهره مند خواهند شد.
وي در ادامه با اشاره به توجه ويژه دولت به اين شهرستان و حمايت همه جانبه استاندار از طرح‏هاي آبرساني به جاسک، افزود: مردم شهرستان جاسک طي دو سال آينده شاهد جهش بسيار مناسبي در ارتقاي شاخص هاي کمي و کيفي آب شرب خواهند بود.