بزرگترين پل قوسي کشور کلنگ زني مي‌شود

نگاهي به پنجمين سفر وزير کشور به کهگيلويه و بويراحمد؛

استاندار کهگيلويه وبويراحمد گفت:پنجمين بار است که دکتر وحيدي وزير کشور به کهگيلويه وبويراحمد سفر کرده و به طور ميداني وضعيت پروژه هاي عمراني و امنيت استان را مورد بررسي قرار داده است.

بزرگترين پل قوسي کشور کلنگ زني مي‌شود

ياسوج-ربيعي
استاندار کهگيلويه وبويراحمد گفت:پنجمين بار است که دکتر وحيدي وزير کشور به کهگيلويه وبويراحمد سفر کرده و به طور ميداني وضعيت پروژه هاي عمراني و امنيت استان را مورد بررسي قرار داده است.
سيد علي احمدزاده در حاشيه بازديد وزير کشور از ساختمان نيمه کاره استانداري کهگيلويه و بويراحمد در جمع خبرنگاران گفت: وزير کشور پنجمين بار است که در اين دولت به استان سفر کرده و به صورت ميداني وضعيت پروژه هاي عمراني همچنين امنيت استان را مورد بررسي قرار داده است.
استاندار کهگيلويه و بويراحمد با اشاره به بازديد وزير کشور از سايت 160 واحدي نهضت ملي مسکن جهاد ياسوج گفت:وزير کشور از قبل در جريان مشکل نبود ،زمين در مرکز استان قرار داشت و اميدواريم با مساعدت وزارت راه و شهرسازي اين مشکل حل شود.
وي با اشاره به اينکه تصميم گرفتيم حاشيه رودخانه بشار را زيباسازي کنيم و به مکاني براي جذب گردشگر تبديل سازيم، گفت:بازديد از تونل و جاده ياسوج به سي سخت از ديگر  پروژه هايي بود که مورد بازديد وزير کشور قرار گرفت.
دکتر احمدزاده با اشاره به اينکه 500 ميليارد تومان از سفر اول رئيس جمهور به تونل‏هاي سي سخت اختصاص داده شده، گفت: پل کلو که بزرگترين پل قوسي کشور مي‏باشد در سفر دوم دولت به استان کلنگ زني مي‌شود، طول يک دهنه اين پل 325 متر است.
استاندار کهگيلويه و بويراحمد بيان کرد:نشست با فرمانداران از ديگر برنامه هاي وزير کشور است که فرمانداران از صحبت ها و رهنمودهاي وزير کشور در سال انتخابات استفاده کنند و بستر براي برگزاري يک انتخابات باشکوه فراهم شود.
احمدزاده عنوان کرد: جلسه با شهرداران از ديگر برنامه هاي  وزير کشور است شهرداري‎هاي استان درآمد پاييني دارند که در اين ديدار موضوع مطرح مي‏شود تا وزير کشور در جهت رفع آن دستورات لازم را ارائه دهد.
 سفر وزير کشور برکات زيادي براي استان داشته است
استاندار کهگيلويه و بويراحمد بيان کرد: ديدار با اعضاي ستاد اربعين از ديگر برنامه وزير کشور است، سال گذشته حمايت‏هاي مالي و پشتيباني خوبي از موکب‏هاي اربعين صورت گرفت و گزارشي از نيازمندي‏هاي استان براي اربعين سال جاري ارائه مي‏ شود.
احمدزاده با بيان اينکه سفر وزير کشور برکات زيادي براي استان داشته است، گفت:بعد از سيل مانسون وزير کشور به استان سفر کرد و اعتبارات خوبي براي مناطق سيل زده در نظر گرفته شد.
وي عنوان کرد: در سيل مانسون بيش از 13 ميليارد تومان به کساني که دچار خسارت شدند کمک کرديم، ضمن اينکه 30 ميليارد هم از تملک دارايي براي استان در نظر گرفته شد.
وي خاطرنشان کرد: وزير کشور همچنين از ساختمان نيمه کاره استانداري استان که براي تکميل نيازمند اعتبار است، بازديد کرد.