دیدار مسئولین حوزه فاوا نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی با مدیر مخابرات

مسئولین حوزه فاوا نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی با مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی مخابرات و ارتباطات دیدار و گفتگو کردند.

ارومیه-یزدان پناه
مسئولین حوزه فاوا نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی با مدیر مخابرات منطقه  آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی مخابرات و ارتباطات دیدار و گفتگو کردند.
عالمی معاونت فاوا نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی در این نشست با قدردانی از زحمات مجموعه مخابرات منطقه آذربایجان غربی از تلاش‏های این مجموعه در ایجاد تامین زیرساخت های ارتباطی در سطح استان تشکر و قدردانی کرد.
وی هدف از این نشست را توسعه امکانات مخابراتی در پایانه مرزی تمرچین به منظور برگزاری مراسم اربعین و تردد زائران از این پایانه عنوان کرد و افزودند: امیدواریم با همکاری مخابرات بتوانیم در این پایانه مرزی و سایر نقاط مرزی ، نیازهای مخابراتی بررسی و توسعه پیدا کند.
در این نشست چنگیز نوری مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی ضمن تشکر از همکاری خوب و موثر دستگاه اجرایی استان خصوصا نیروی انتظامی افزود:ما همیشه در کنار سازمان‏ها به منظور برطرف نمودن نیازهای ارتباطی آنها هستیم و در این راستا تاکنون اقدامات خوبی در راستای توسعه فیبر نوری در سطح استان و مکان‏های مختلف انجام گرفته است.