جاذبه‌های گردشگری جهان

ماچو پیچو، یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین مکان های دیدنی جهان است.این ویرانه های سنگی، نمادی از تمدن چند صد هزارساله در آمریکای جنوبی هستند.

جاذبه‌های گردشگری جهان

قسمت هفتم
 ماچو پیچو، پرو
ماچو پیچو، یکی از زیباترین و شگفت انگیزترین مکان های دیدنی جهان است.این ویرانه های سنگی، نمادی از تمدن چند صد هزارساله در آمریکای جنوبی هستند.در حالی که ویرانه های سنگی پیچیده ماچو پیچو، دستمایه پادشاهان اینکاها در قرن 15 است نه ایجاد شده توسط طبیعت، اما محیط طبیعی این مکان است که آن را بسیار جذاب‏تر می‏کند.عجایب باستانی جهان که در بالای قله یک کوه قرار دارد، پس زمینه معروف Huayna Picchu، از مناطق سرسبز و سدی از قله های آند بهره مند می‏شوند که با وجود شهرت برجسته، احساس می کنید که با یک راز از دل تاریخ برخورد کرده اید!
 Milford Sound، نیوزیلند
نیوزیلند با مناظر نفس گیر و خیره کننده، به ویژه در ساحل غربی جزیره جنوبی، یکی از مکان های دیدنی جهان است و برای گردشگران و علاقه مندان به طبیعت شگفت انگیز، چندان غریبه نیست.
Milford Sound، کوهستانی که در آن می توانید تمام تخیلات داستان ارباب حلقه ها، Lord of the Rings ، را در آنجا تجربه کنید.
 کوه کلیمانجارو، تانزانیا
بلندترین قله آفریقا از بسیاری دیگر از کوه های معروف این قاره، چشمگیرتر به نظر می‏رسد، زیرا این یک آتشفشان چینه ای باستانی است که در هیچ رشته کوهی دیده نمی‏شود.این بدان معناست که قله
19000 فوتی کلیمانجارو به دشت‏های وسیع و مسطح از هر طرف منتهی می‏شود و آن را به یک سراب در توپوگرافی گسترده تانزانیا تبدیل می‏کند.اینجا یکی از مکان‏های دیدنی جهان است. صعود به قله کلیمانجارو به مهارت کوهنوردی تخصصی نیازی ندارد، بنابراین حتی کوهنوردان تازه کار می‏توانند از مسیرهای کوهستانی آن به راحتی عبور کنند.
ادامه دارد...
 کافه محتوا